علی‌اصغر سلمانی در نشست مشترک شورای قشر بسیج کارگری شهرستان مهریز در یکی از واحدهای صنعتی این شهرستان با تاکید بر لزوم توجه بیشتر دستگاه‌ها به تولید داخل و صیانت از ارزشها و توجه به قشر کارگر اظهار داشت: فلسفه وجود بحث شورای قشر کارگری، اندیشه ورزی و هم اندیشی در مورد مسائل این قشر است.

وی بیان کرد: یکی از مهمترین وظایف این شورا، پاسخگویی به مطالبات رهبر معظم انقلاب به منظور تحقق اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی است به ویژه در حوزه اشتغال و تولید که معظم له چند سال است که بر این موارد تاکید دارند.

سلمانی، ورود جدی‌تر تمام صاحبان سرمایه به ویژه نهادهای انقلابی در راستای پیوست فرهنگی برای تولید و اشتغال و اقتصاد کشور را خواستار شد و تاکید کرد: همه باید دست در دست هم بگذارند تا از شرایط سختی که صنعت کشور با آن دست به گریبان است، عبور کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مهریز ادامه داد: واقعیت‌هایی وجود دارد که با تعامل و هم افزایی و اندیشه ورزی می تواند در صنعت گره گشا باشد به ویژه در سطح شهرستان مهریز که می توان در آن فرصتهای تعاملی بین صنعت و مسئولان ایجاد کرد تا فضا برای ایجاد یک همکاری و هم اندیشی به وجود آید.

سلمانی عنوان کرد: قابل قبول نیست عده ای برای حفظ امنیت و آرامش در داخل و خارج کشور در مقابل تهدیدها ایستادگی و جانفشانی کنند و صنعتگران و تولید کنندگان در داخل کشور ما از امنیت  به عنوان یک فرصت طلایی برای پیشرفت در تولید و اقتصاد و شکوفایی ایران اسلامی استفاده نکنند

وی تاکید کرد: بسیج حرکت و قدومی مبارک دارد و می تواند گره گشا در تمامی مسائل باشد و تاکنون نیز همین‌گونه بوده و امروز مردم از آن به عنوان نهادی مردمی، پایگاه انقلابی و جهادی و گره گشا یاد می کنند.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا