مهدي جمالي نژاد پس از شركت در جلسه سه ساعته با كسبه خيابان قيام، در ساعت 30 دقيقه بامداد دوشنبه بيست و چهارم مهرماه در محل خيابان قيام حاضر شد و بازديدي از اين مسير به عمل آورد.

به گزارش مديريت ارتباطات و امور بين الملل شهرداری يزد در جلسه اي با حضور جمعي از بازاريان و كسبه خيابان قيام، مهدي جمالي نژاد شهردار يزد، حمید رضا قمي و محسن ابوترابي دو تن از اعضاي شوراي اسلامي شهر، منصور جمشيدي رئيس پليس راهور و معاونان حمل و نقل و امور زيربنايي و خدمات شهری شهرداري يزد خاطر نشان شد كه اولين گام در توسعه و آباداني يك شهر، ايجاد اعتماد، آرامش و رفاقت بين مردم و شهرداري است.

 در اين جلسه كه از ساعت 18 و30 لغايت 21 و 30 روز بيست و سوم مهرماه به منظور هماهنگي بين كسبه و شهرداري در محل سالن جلسات شهرداري مركز به انجام رسيد، جمالی نژاد با بیان اینکه بازار قلب یک شهر و بازاریان اصیل ریشه و هویت شهرهستند، تأكيد کرد: آسيبهاي خيابان قيام بايد شناخته و براي حل آن برنامه هاي كوتاه مدت، ميان مدت و بلند مدت تهيه شود.

 آماده سازي چهار پاركينگ در خيابان قيام، جابجايي و در جاي مناسب قرار دادن گلدان ها و گوي ها به منظور سهولت عبور و مرور وسایط نقلیه، جلوگيري از تردد موتور سواران در پياده رو و تأمين روشنايي مناسب خيابان قيام، از جمله تصميماتي بود كه در اين جلسه گرفته شد.

 مهدي جمالي نژاد در خصوص تصميمات اخذ شده در اين جلسه خاطر نشان نمود:  اقدامات ذکر شده در زمان تعيین شده از سوي شهرداري، اجرا مي شود، اما همه باید بدانیم که اين تدابیر مشكل را به صورت جدي  و ریشه ای حل نمي كند.

 شایان ذکر است شهردار يزد به اتفاق دو تن از اعضاي شوراي اسلامي شهر و تعداي از كارشناسان شهرداري در حدود ساعت 30 دقيقه بامداد روز دوشنبه بيست و چهارم مهرماه در مسير خيابان قيام حاضر شد و بازديدي از اين خيابان به عمل آورد.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا