درمراسمي با حضوراستاندار از برنامه سازان برتر صداو سيما و افتخار افرينان جشنواره بيستم مراکز صداو سيماي استانها تجليل شد.

به گزارش روابط عمومی صداوسیمای یزد  استاندار در اين مراسم با اشاره به نقش مهم صداو سيما در فرهنگ سازي  جامعه به جايگاه مهم صداو سيما در حوزه اطلاع رساني و تبيين موضوعات مختلف در جامعه پرداخت و گفت خوشبختانه صداو سيماي استان يزد در عرصه برنامه سازي در زمينه هاي مختلف موفق عمل کرده است و اين موفقيت ها نتيجه تلاش و همدلي و همفکري کارکنان و مديران اين رسانه است .

مير محمدي با اشاره به افتخارات اخير صداو سيماي مرکز يزد در جشنواره توليدات راديويي  و تلويزيوني مراکزصداو سيما اين موفقيت  را به خانواده صداوسيما و مردم استان تبريک گفت و اظهار اميدواري کرد همچنان شاهد درخشش برنامه سازان صداو سيما در حوزه هاي مختلف باشيم .

دکتر پهلوانيان مديرکل صداو سيماي مرکز يزدهم در اين مراسم با اشاره به موفقيت هاي صداو سيماي يزد در جشنواره مراکز صداو سيماي استانها  کسب رتبه برتر راديو يزد در بين مراکز صداو سيما را موفقيتي بزرگ براي صداو سيماي استان خواند و آنرا مرهون همراهي و همدلي مردم فهيم استان و کارکنان راديو يزد دانست .

دکتر پهلوانيان با اشاره به ثبت جهاني يزد گفت تلاش خواهيم کرد با عمل به وظايف خود در حوزه برنامه سازي در صداو سيما بتوانيم در مسير خدمت به تعالي فرهنگ غني دارالعباده  و معرفي توانمديها و ظرفيت هاي بالاي فرهنگي استان همواره  پيشتاز باشيم .  اين مراسم با اجراي چند  برنامه متنوع فرهنگي هنري همراه بود .










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا