در این بازدید، دکتر علی اکبر حداد زاده ، مدیر کل دامپزشکی استان یزد از عملکرد شبکه دامپزشکی شهرستان ابرکوه تقدیر و تشکر به عمل آورد.

در طی این بازدید، دکتر علی اکبر حداد زاده ، مدیر کل دامپزشکی استان یزد از عملکرد شبکه دامپزشکی شهرستان ابرکوه تقدیر و تشکر به عمل آورد.

در ادامه این بازدید، مدیر کل دامپزشکی به همراه هیات همراه و جمعی از پرسنل شبکه دامپزشکی به دیدار فرماندار شهرستان ابرکوه رفتند. در طی این دیدار، دکتر حدادزاده به نقش دامپزشکی در ارتقاء سلامت جامعه و امنیت و سلامت غذا اشاره نمود و گفت: کشتارگاه به عنوان یکی از مراحل نهایی استحصال فراورده های خام دامی دارای اهمیت بسزایی می باشد. به همین دلیل ادارات دامپزشکی با در نظر گرفتن محل های ویژه ای به عنوان کشتارگاه های دام و طیور و نظارت بر سلامت و حلیت فراورده های خام دامی، مانع از ورود مواد غذایی آلوده به چرخه ی غذایی مردم       می شوند.

همچنین این مقام مسئول خواهان همکاری و پشتیبانی هر چه بیشتر مسئولین شهرستان در راستای بهبود وضعیت بهداشتی گوشت و کشتارگاه دام ابرکوه شد و درباره مزیت های کشتار صنعتی نسبت به کشتارگاه های سنتی مطالبی را عنوان نمود.

فرماندار ابرکوه نیز از عملکرد و پشتکار ارزشمند پرسنل شبکه دامپزشکی قدردانی نمود و قول مساعدت و همکاری هر چه بیشتر در زمینه احداث کشتارگاه صنعتی و سایر امور مربوط به دامپزشکی را داد.

در این سفر با حضور شهردار، از کشتارگاه سنتی شهرستان ابرکوه و سردخانه احداث شده به منظور پیش سردگذاری لاشه ها با حضور شهردار این شهرستان دیدار به عمل آمد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا