محمود زارع رشکوئیه فرماندار تفت در نشست مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان یزد، با اشاره به گسترش ساختار شهرک های مسکونی شهر تفت و کمبود فضاهای آموزشی در این مناطق از شهر تفت خواستار نگاه ویژه سازمان نوسازی مدارس استان یزد در گسترش فضاهای آموزشی در شهر تفت شد .

به گزارش یزد فردا در این دیدار محمود زارع فرماندار تفت ضمن خوش آمد گویی به عارفی مدیر کل نوسازی مدارس استان، ایشان را از خانواده ای اصیل و نجیب، و از مدیران جوان و پیگیر و متخصص استان یزد دانست.
بعد از آن فرماندار تفت به تشریح موقعیت  شهرستان تفت و جایگاه و نیاز های این شهرستان در زمینه آموزش و پرورش پرداخت و خواستار بررسی و برنامه ریزی برای توسعه فضاهای آموزشی در شهرستان تفت شد .
محمود زارع رشکوئیه با اشاره به  گسترش ساختار شهرک های مسکونی  شهر تفت و کمبود فضاهای آموزشی در این مناطق از شهر تفت خواستار نگاه ویژه سازمان نوسازی مدارس استان در گسترش  فضاهای آموزشی در این شهر شد .
فرماندار تفت همچنین بازسازی برخی از فضاهای آموزشی در مناطق روستایی تفت را  از الویتهای عمران و توسعه آموزش  و پرورش شهرستان تفت دانست و گفت : باید  با ایجاد فضاهای آموزشی مناسب  و یا بازسازی آنها در روستاها ضمن جلوگیری از مهاجرت  مردم برای مهاجرت معکوس  برنامه ریزی نمود .
فرماندار تفت کمبود بودجه و تخصیص کم منابع به شهرستان را یکی از موانع اساسی در اجرا و اتمام پروژه ها عنوان کرد .
عارفی مدیرکل نوسازی نیز در این دیدار با تقدیر از پیگیری های مجدانه فرماندار تفت گفت : اصلی ترین دغدغه اداره کل نوسازی اتمام پروژه های نیمه تمام و سپس کلنگ زنی پروژه های جدید است .
وی سپس با اشاره به کسری منابع در حوزه شهرستان تفت گفت : با این توزیع منابع در عمل دست ما در اجرای پروژه ها محدود شده و باید سعی کنیم با استفاده از کمک های مردمی و سرفصل های بودجه نسبت به تکمیل پروژه های نیمه تمام اقدام کنیم.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا