مدیر کل نوسازی مدارس استان یزد در دیدار با دیدار حجت الاسلام غفوری امام جمعه تفت گفت : در مورد بحث تعمیر و نگهداری و استاندارد سازی توانسته ایم اعتبارات خوبی را از کشور جذب کنیم.

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان یزد در این دیدار حجت الاسلام غفوری ضمن قدردانی از مدیرکل و سایر کارکنان این اداره کل گفت:خوشبختانه نهادهایی در استان ما در جهت خدمت به این مردم هستند که نمونه این خدمت را می توان در این اداره کل در جهت ساخت وتجهیز مدارس می توان اقدامات وکارهای آنها را مشاهده کرد.
نماینده ولی فقیه و امام جمعه تفت تصریح کرد:ساخت مدرسه ومسجد ودرمانگاه برای مردم بسیار مهم وبا اهمیت بوده ودر نزد خداوند اجر فراوانی به همراه خواهد داشت.
حجت الاسلام غفوری خدمت به دانش آموزان با ساخت مدارس جدید جهت تعلیم وتعلم را کاری ارزشمند وماندگار در نزد خداوند دانست وبیان داشت:کاری که شما کارکنان ومدیران در جهت ساخت مدارس جدید برای این دانش اموزان ومعلمان انجام می دهید کاری بزرگ وارزشمند وماندگار در نزد خداوند متعال می باشد.
امام جمعه تفت خاطرنشان کرد:باید همه مسئولین ومدیران تلاش خود را در جهت خدمت بدون منت به این مردم شریف انجام دهند.
نماینده مقام معظم رهبری در شهرستان تفت به همکاری خوب وشایسته جمعی از خیرین مدرسه ساز در استان اظهارداشت:خوشبختانه در این استان ما افرادی خیر ونیکوکار وجود دارند که تمام سرمایه ودارایی خود را در جهت خدمت به محرومین ونیازمندان وساخت مدرسه ومسجد ودرمانگاه گذاشته که امیدواریم دیگر خیرین نیز در جهت عمران وابادی شهر وروستاها تلاش نمایند.
مدیر کل نوسازی مدارس استان ضمن عرض تسلیت بمناسبت سالروز  شهادت امام جعفر صادق گزارشی از عملکرد اداره کل نوسازی مدارس استان را در حوزه شهرستان تفت ارائه نمود.
مدیر کل نوسازی مدارس استان یزد مهمترین اولویت کاری خود را توجه ویژه به مناطق محروم بر شمرد.
عارفی ادامه داد: در مورد بحث تعمیر و نگهداری و استاندارد سازی توانسته ایم اعتبارات خوبی را از کشور جذب کنیم و هم چنین در مورد سهمیه قیر و آسفالت رایگان موفق شدیم  برای سال گذشته یک میلیارد و هشتصد میلیون تومان اعتبار برای استان بگیریم.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا