یزد فردا:رئیس هیات فوتبال استان یزد گفت: تیم فوتبال وحدت یزد دارای مالکیت و هیات مدیره است و باید طبق مقررات در لیگ دسته دوم کشور حضور پیدا کند.

به گزارش پایگاه خبری یزدفردا عبدالرضا دستا  افزود: تیم وحدت یزد تنها سهمیه استان در رقابت های لیگ دسته دوم باشگاه های کشور در فصل جاری است که با حضور 36 تیم از اوایل شهریورماه آغاز می شود.
وی ادامه داد: با وجود اینکه زمان زیادی تا شروع مسابقات باقی نمانده و تیم های دیگر تمرینات خود را برای حضور جدی در رقابت ها آغاز کرده اند، توقع می رود مسئولان تیم وحدت یزد هرچه زودتر تکلیف خود را با این تیم مشخص کنند.
رئیس هیات فوتبال استان یزد تصریح کرد: مطالبه کنونی این هیات مثل هواداران و علاقمندان به فوتبال آن است که مسئولان تیم وحدت زمینه حضور تیم را در لیگ فراهم کنند.
دستا گفت: هیات فوتبال استان برای انجام وظایف خود تاکنون جلسات های متعددی را با مسئولان اجرایی و ورزشی و همچنین دست اندرکاران تیم وحدت برگزار کرده است.
این مسئول خاطر نشان کرد: تعلل مسئولان تیم وحدت یزد موجب از دست رفتن زمان می شود که قطعا این موضوع به هیچ وجه پذیرفتنی نیست و باید هرچه زودتر با برنامه ریزی های لازم زمینه حضور سهیه استان در لیگ را فراهم کنند.
تیم فولاد که بعدها به وحدت تغییر نام داد در شرایط حضور در لیگ دسته یک هم با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می کرد که با سقوط به دسته پایین تر مشکلاتش چند برابر شد.
اصلی ترین مشکل این تیم مسائل مالی است که موجب شده تا بسیاری از بازیکنان در طول برگزاری مسابقات، حق الزحمه خود را دریافت نکنند.
هواداران فوتبال استان یزد و علاقه مندان به تیم وحدت یزد بارها با مراجعه به مسئولان اجرایی و ورزشی استان حضور این تیم را در لیگ امسال خواستار شدند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا