نماینده مردم حوزه انتخابیه مهریز به همراه فرماندار مهریز با مدیر عامل و رئیس هیات مدیره شرکت مبین مهریز دیدار و گفتگو کرد.
محمدرضا صباغیان در این دیدار پیرامون مشکلات و تشویق برای سرمایه گذاری در مجموعه معدنی این شرکت و مسائل کارگری خصوصا نحوه بکارگیری نیروی کار در این شرکت مطالبی را بیان نمود.
در این دیدار موضوع معدن سرب و روی مهریز و سرمایه گذاری جوارمعدنی در آن،احداث راه مجزا برای معدن به جاده سنتو و و بکارگیری نیروی بومی مطرح و از سوی مسؤلین این شرکت قول مساعد داده شد تا پایان سال 97 فاز اول این معدن به بهره برداری برسد.
همچنین در این جلسه در خصوص معدن اسمالون شهرستان خاتم قول داده شد دو فاز دیگر سرمایه گذاری به زودی آغاز و اولویت بکارگیری نیرو با افراد بومی باشد.
همچنین در این جلسه مقرر شد سرمایه گذاری در معدن تاشکوییه بافق سرعت گرفته با افتتاح کارخانه کنسانتره این معدن در خرداد 97 ، جذب نیروهای بومی افزایش یابد.
در مورد معدن همیجان تاکید شد حقوق مردم همیجان باید در اولویت باشد و سرمایه گذاری در این منطقه به نحوی باشد که رضایت مردم لحاظ شود مسئولین شرکت مبین تاکید کردند امادگی دارند در این معدن با سرمایه گذاری و جذب نیروهای بومی حقوق شهر و مردم را رعایت کنند که قرار شد با هماهمگی مردم و مسئولین این کار با تدبیر و حفظ حقوق منطقه پیگیری شود

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا