به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر یزد در این پیام آمده است:

امام حسین(ع)، بزرگ ترین پاسدار دین و شرف و آزادگی است و چه زیبا روز میلاد بزرگ ترین حماسه ساز تاریخ بشریت را «روز پاسدار» نامیدند. این، برازنده است که پاسداران انقلاب اسلامی در همه زمینه ها به سیدالشهدا(ع) اقتدا کنند.

پاسداران دوران دفاع مقدس، مخلصانه از جان خود گذشتند تا حسینی شوند و با جهاد عاشورایی، دين و وطن خویش را سرافراز ساختند. پاسداران امروز باید راه آنان را در سنگرهای جدید ادامه دهند که سنگر سازندگی کشور، سنگر هشیاری در برابر توطئه های پنهان دشمنان، سنگر مبارزه ها جنگ های روانی دشمنان و سنگر حفظ دست آوردهای نظام مي باشد.

روز جانباز تجلی گر ایثارگری ها، مجاهدت ها و از خودگذشتگی های جانبازان عزیز و صبوری است که در مکتب بزرگ جانباز دشت کربلا ومولای خود درس ایثار و وفاداری خوانده اند و در لبیک به دعوت امام راحل (ره) جان های خویش را سپر ناموس وطن درمقابل تیر دشمنان اسلام کردند و از آب و خاک میهن اسلامی حراست نمودند.

اينك شوراي اسلامي شهر يزد ضمن تبريك ميلاد سراسر باسعادت حضرت امام حسين (ع) و حضرت ابوالفضل (ع) ،این روز را به ملت هوشيار و بيدار ايران به خصوص به پاسداران و جانبازان  عزيز تبریک عرض می نماید و  اميد است همواره در راستاي حفظ ارزشهاي مقدس جمهوري اسلامي ايران موفق و پيروز باشند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا