سلام علیکم
با احترام، مطلب نسبتا مطول جنابعالی تحت عنوان" حامیان سیدابراهیم رئیسی و خطرات شبیه‌سازی" را مطالعه کردم و مناسب دیدم تا مطالبی را به اختصار در این باره با شما مطرح نمایم؛
اول اینکه بنده و دیگر حامیان و هواداران جناب آقای دکتر رئیسی، مانند حضرتعالی، تنها به عصمت انبیا و ائمه هدی(صلوات الله علیهم اجمعین) قائلیم و خارج از دایره مذکور، احدی از علما، عرفا و اوتاد را ذاتا مصون از گناه و مبری از اشتباه نمی دانیم.
ثانیا، استفاده از آیه مورد اشاره، صرفا از باب تبرک و تیمن در تبلیغات مورد استفاده قرار گرفته است و خدای واقف به ضمایر بهتر از من و شما می داند که کسی از این جمع، نعوذبالله، به دنبال  تفسیر به رای، تشبیه و قیاس نبوده است، از همین روی چنانچه هواداران جناب آقای روحانی، فی المثل از  آیه" وَأَنِ  اسْتَغْفِرُواْ رَبَّكُمْ ثُمَّ تُوبُواْ إِلَيْهِ يُمَتِّعْكُم مَّتَاعاً حَسناَ"  (هود/3) در تبلیغات ایشان ، تبرکا بهره ای بجویند، خرده ای بر آنان نیست.
ثالثا، ما نیز چون شما معتقدیم که ؛ "رئیس‌جمهور همانند دیگران نه تقدسی دارد، نه ته مانده آب لیوان و غذای بشقاب او شفابخش است، نه دست کشیدن بر عبا و یا لباسش تبرک می‌باشد بلکه مردم او را به عنوان خدمتگزاری مدیر و مدبّر و امین انتخاب نموده‌اند". چه اینکه نامزد مورد حمایت نگارنده، پیش از این، خود را خادم ملت خواند و مردم شهرمان با شعار " صل علی محمد، خادم ملت آمد" استقبال باشکوه وی را رقم زدند.
و نکته آخر؛ دلیل ارادت بسیاری به جناب آقای رئیسی را علاوه بر علم، صدق و امانت و کارآزموده بودن در مدیریت های کلان، سیادت ایشان می دانیم. همان چیزی که دوستان شما در تبلیغات انتخابات بیست سال پیش، بر آن متمرکز شده بودند. گواه این مدعا، فراگیری شعار" درود بر سه سید فاطمی است...." در آن زمان است. لذا به خاطر همین انتساب جناب آقای رئیسی به سلسله جلیله سادات، توقع داریم که ایشان، روش و منش اجداد پاک خود را سرلوحه قرار دهند، همین و بس! پس تقدسی برای کسی  قائل نشده ایم.
سعادت خودم، شما و دیگران را از خداوند طلب می کنم.
س. ر.طباطبایی

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا