فرماندار يزد گفت: 335 شعبه اخذ رأي در سطح شهرستان يزد براي برگزاري انتخابات دوازدهمين دوره رياست جمهوري و پنجمين دوره شوراي اسلامي شهر و روستا پيش بيني شده است.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري يزد، « مصطفي سالاري » پس از پايان جلسه هيأت اجرايي انتخابات شهرستان يزد گفت: انتخابات در نظام جمهوری اسلامی ایران تبلور عینی و اراده و خواست مردم در تعیین سرنوشت آینده آنهاست به نحوی كه در هر شرايطي مردم  با حضور و مشارکت گسترده خود موجب افتخار اين مرز و بوم شده اند.

فرماندار يزد افزود: راهبردهای اصلی انتخابات در کشور و به تبع استان و شهرستان یزد  قانون‌مداری، بی‌طرفی، امانت‌داری و حق‌الناس دانستن آرای مردم و همچنین برقراری امنیت در روند انتخابات است که مکرراً مورد تاکید قرار گرفته است.

سالاري بار ديگر بر رعايت قانون توسط همه مجريان امر برگزاري انتخابات تأكيد كرد و اظهار داشت: در عرصه انتخابات نامزدها و هواداران آن‌ها باید با رعایت قانون مسير را براي برگزاري انتخاباتي سالم و قانونمند هموارتر سازند.

وي در ادامه ابراز داشت: با توجه به گستردگی شهر و برای تسهیل روند اخذ رای از مردم در اين دوره از انتخابات نيز تعداد شعب نسبت به دوره گذشته افزايش پيدا كرده است.

رئيس هيأت اجرايي انتخابات شهرستان يزد با اعلام اينكه 335 شعبه اخذ رأي براي برگزاري انتخابات دوازدهمين دوره رياست جمهوري و پنجمين دوره شوراي اسلامي شهر و روستا پيش بيني شده است خاطرنشان كرد: در اين دوره 317 شعبه ثابت و 18 شعبه سیار خواهيم داشت.

سالاري اضافه كرد: در اين دوره از انتخابات 314 شعبه اخذ رأي در مناطق شهري و 21 شعبه در مناطق روستايي بخش زارچ و مركزي مستقر خواهد شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا