معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد و رئیس ستاد انتخابات استان در نشست با نمایندگان احزاب استان گفت: پایگاه فعالیت‌های سیاسی استان مشخص شد تا مرکز و فضایی برای برنامه‌های مختلف سیاسی باشد و انتظار فعالیت بیشتری از خانۀ احزاب استان داریم.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، «محمدعلی طالبی» در نشست با نمایندگان احزاب استان گفت: تعداد تشکل‌های سیاسی استان در دولت تدبیر و امید نزدیک به 30 درصد رشد داشته است و یزد، دومین استانی کشور است که با حمایت‌های مسئولان خانۀ احزاب را تشکیل داده است.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد بیان کرد: انتظار داشتیم فعالیت بیشتری از خانۀ احزاب استان شاهد باشیم زیرا استان برای حمایت از احزاب و تشکل‌های سیاسی اعلام آمادگی کرده است.
وی افزود: پایگاه فعالیت‌های سیاسی استان مشخص شد تا مرکز و فضایی برای برنامه‌های مختلف سیاسی، پرسش و پاسخ، سخنرانی، دعوت نمایندگان و نامزدهای انتخاباتی مختلف باشد تا خانۀ احزاب جایگاه و پایگاه خود را پیدا کند.
طالبی گفت: خوشبختانه فضای بسیار خوبی در استان و سطح کشور ازنظر رقابت‌های سیاسی ایجادشده که امیدواریم با پایبندی همه به قانون و دستورالعمل‌ها در بحث تبلیغات نیز شرایط مناسبی فراهم شود و هدف اصلی که مشارکت حداکثری است محقق شود.
رئیس ستاد انتخابات استان در پاسخ به پرسش‌های نمایندگان احزاب بیان کرد: محدودیتی در تعداد ستادهای انتخاباتی نیست اما، باید آدرس ستادها طبق قانون انتخابات به فرمانداری اعلام شود.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد تاكيد كرد تا در توان است اجازه نمی‌دهیم اقدامی خلاف قانون انجام شود.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا