فرماندار يزد گفت: فعالیت و مشاركت آحاد مردم جامعه جهت اجرای برنامه ها متناسب باشان والای معلم در اين هفته مهم و اثربخش است.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري يزد، مديران آموزش و پرورش ناحيه يك و دو يزد و جمعي از اعضاي انجمن اولياء و مربيان شهرستان با فرماندار يزد ديدار و در خصوص برنامه ريزي براي اجراي هر چه بهتر برنامه هاي بزرگداشت مقام معلم در سال جاري بحث و تبادل نظر كردند.

« مصطفي سالاري » در اين ديدار با گراميداشت ياد و خاطره استاد شهيد مرتضي مطهري اظهار داشت: بخش قابل توجهي از مباني و زير ساخت هاي فكري نظام جمهوري اسلامي ايران نشأت گرفته از انديشه هاي اين استاد است لذا ضروري است تا هر چه بيشتر به تبيين انديشه هاي استاد مطهري در جامعه بپردازيم.

فرماندار يزد با اشاره به نقش تأثيرگذار معلمان در جامعه  خاطرنشان كرد: نامگذاري روز معلم در روز شهادت استاد شهيد مطهري بيانگر اين است كه شغل معلمي از جايگاه بسيار ارزشمندي در جامعه برخوردار است.

رئيس شوراي آموزش و پرورش شهرستان يزد فعالیت و مشاركت آحاد مردم جامعه جهت اجرای برنامه ها متناسب باشان والای معلم در اين هفته را مهم و اثر بخش دانست و تصريح كرد: برنامه هاي هفته بزرگداشت معلم در خور شأن و كرامت معلمان برگزار شود .

وي همچنين به تشكيل كارگروه ويژه بزرگداشت مقام معلم در سطح شهرستان اشاره كرد و افزود: در سال جاري سعي داريم تا برنامه هاي بهتري نسبت به سالهاي گذشته برگزار شود كه در همين راستا با راه اندازي سامانه نرم افزاري، دانـش آموزان شهرستان مي توانند با ارائه پيشنهاد درباره بهترين روش تقدير و تشكر از مقام والاي معلمان در جشنواره سپاس از معلم شركت نمايند.

سالاري در پايان از آمادگی كامل فرمانداری براي همكاري و پيگيري اجراي برنامه هاي بزرگداشت اين هفته خبر داد و تأكيد كرد: بايد زمينه مشاركت را براي فعاليت ساير ادارات و نهادهاي دولتي و غيردولتي در برنامه هاي هفته بزرگداشت مقام معلم پر رنگ تر از سال گذشته فراهم آوريم.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا