محمد رسول طهماسبی رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری یزد از مسدود شدن بلوار مدرس برای انجام عملیات عمرانی تا پایان فروردین ماه سال 96 در فاز نخست خبر داد.

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری یزد از عملیات عمرانی زیرسازی و آسفالت 1800مترطول بلوار مدرس از خیابان صحرا تا میدان شهدای محراب در 2 فاز خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری یزد، محمد رسول طهماسبی گفت : عملیات عمرانی بلوار مدرس برای بهسازی زیرسازی و آسفالت در 2 فاز در حال اجرا می باشد.طول کل بلوار 1800 متر طول در عرض 13 متر می باشد که در فاز نخست 800 متر طول آسفالت فرسوده از خیابان صحرا تا روبروی ساختمان دادگستری جمع آوری شده است . یک لایه 15 سانتیمتر بیس و دو لایه آسفالت به ضخامت 5 و 4 سانتیمتر در بلوار اجرا می شود.

وی گفت : روی کانال فاضلاب در بلوار مدرس به دلیل حالت باتلاقی که بوده ،خاکبرداری شد و به طول 800متر طول و عرض 1.20 سانتی متر و ارتفاع 90 سانتیمتر ماسه بادی و 60سانتیمتر آن بیس ریخته شده است.هزینه اجرایی عملیات عمرانی این پروژه بالغ بر حدود ده میلیارد ریال در قالب زیرسازی و اسفالت در سطح منطقه دو می باشد .هم اکنون فاز نخست برای آسفالت آماده شده است. امیدواریم بتوانیم با همت نیروهای پرتلاش سازمان تا پایان فروردین ماه فاز نخست عملیات عمرانی را به پایان برسانیم و مسیر برای تردد همشهریان عزیز بازگشایی شود.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا