دبیر مسابقات سازه های ماکارونی دانشگاه فنی و حرفه ای استان یزد از حضور پر رنگ تیم های کشورهای آسیایی و اروپایی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی  دانشگاه فنی و حرفه ای استان یزد، محمد علی دهقانی دبیر مسابقات سازه های ماکارونی دانشگاه فنی و حرفه ای در سومین  جلسه  کمیته برگزاری این مسابقات  گفت:  با توجه به  ارسال دعوت نامه به دانشگاه های برجسته جهان، کشورهای آلمان، فرانسه، اتریش، چین، پاکستان، ترکیه، هند، افغانستان وعراق تاکنون درخواست حضور در این دوره از رقابت ها را به دبیرخانه مسابقات ارسال کرده اند.

وی ادامه داد: همکنون درحال بررسی درخواست این تیم ها جهت حضور در مسابقات و انجام برنامه ریزی های لازم در این خصوص هستیم.

دبیر مسابقات سازه های ماکارونی دانشگاه فنی و حرفه ای با اشاره به جوایز نقدی این مسابقات به ارزش 23 میلیون تومان افزود: علاوه بر اهدا جوایز نقدی نفیس در مراسم اختتامیه به تیم های برتر، اقداماتی در جهت صدور لوح تقدیر با تایید و امضاء مدیران کشوری صورت گرفته است. 

دهقانی افزود :  با توجه به درخواست های متعدد مبنی بر ثبت نام  تیم های غیر دانشگاهی، کمیته مسابقات پس از تشکیل جلسه و بررسی، ثبت نام برای کلیه سازمان ها، ارگان ها، شرکت ها، اساتید و معلمان را آزاد اعلام کرد. 

ایشان در پایان با اشاره به اطلاع رسانی جامع و کامل صورت گرفته به منظور حضور کمی و کیفی  تیم های  سرشناس در این رقابت افزود : برنامه ریزی های خوبی در جهت آماده کردن بستر های سخت افزاری و نرم افزاری و همچنین فراهم نمودن امکانات رفاهی و برنامه های تفریحی صورت گرفته است و امیدواریم این دوره از مسابقات در یک سطح بسیار بالایی برگزار گردد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا