مديرعامل شركت توزيع نيروي برق استان با فرماندار يزد ديدار و در خصوص مسائل مختلف گفتگو كردند.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري يزد، « محمد رضا صحتي » مديرعامل شركت توزيع نيروي برق استان به همراه مديران مناطق شهرستاني صبح امروز با « مصطفي سالاري » فرماندار يزد ديدار نمود.

سالاري در اين ديدار با تقدير از تلاشها و زحمات پرسنل توزيع نيروي برق در ايام عيد نوروز و خدمات دهي شايسته بهمسافران و گردشگران نوروزي اظهار داشت: همزمان با آغازين روزهاي سال جديد فرآيندهاي اجرايي انتخابات 29 ارديبهشت ماه با ثبت نام از داوطلبان عضويت در پنجمين دوره شوراهاي اسلامي شهر و روستا شروع شد.

فرماندار يزد بر همكاري كليه دستگاه هاي اجرايي در اين ايام انتخابات تأكيد كرد و افزود: دستگاه هاي خدمات رسان همچون شركت توزيع نيروي برق استان در اين بين مي توانند نقش تأثيرگذارتري را نسبت به ساير دستگاه هاي اجرايي داشته باشند.

سالاري در پايان اضافه كرد: انتظار داريم تا در روز انتخابات با تمهيداتي كه شركت توزيع نيروي برق در نظر مي گيرد هيچ مشكلي در خصوص قطعي برق در شهرستان به ويژه شعب اخذ رأي نداشته باشيم.

در ادامه اين ديدار مديرعامل شركت توزيع نيروي برق استان اظهار داشت: تامین برق پایدار شعب اخذ رأي در شهرستان یزد و دیگر حوزه های انتخاباتی استان را تضمین می کنیم.

 وی افزود: تجربه برگزاری چندین انتخابات در کشور ، وضعیت مناسب شبکه های برق استان یزد و بهره گیری از دیزل ژنراتورهای موجود سیار ، شرایط را برای استمرار انرژی الکتریکی را فراهم خواهد کرد. 

صحتي با اشاره به شعار امسال ، حمایت از تولید توسط صنعت برق را مورد تاکید قرار داد و گفت : صنایع استان در ایام پیک بار ، همکاری مناسبی را برای تامین برق پایدار در چندسال اخیر داشته و امیدواریم این روند ادامه یابد.

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا