فرماندار يزد گفت: براي پيشبرد اهداف نظام بايد افكار شهید مطهری به خوبی در جامعه و برای نسل جدید نهادینه شود.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري يزد، جلسه كارگروه فرهنگي و اجتماعي شهرستان يزد با موضوع برنامه ريزي گراميداشت مقام استاد شهيد آيت الله مطهري با حضور فرماندار، معاون سياسي و اجتماعي فرمانداري، جمعي از مديران ادارات شهرستان و مسئولان سازمان هاي مردم نهاد برگزار شد.

مصطفي سالاري در اين جلسه با مهم دانستن گراميداشت و بزرگداشت مفاخر و شخصيت هاي تأثيرگذار ملي و مذهبي اظهار داشت: شهید مطهری به عنوان يكي از اين شخصيت ها است كه بنيانگذار جمهوري اسلامي ايران حضرت امام خميني (ره) از ايشان به عنوان پاره تن خود ياد كرده ا ند.

فرماندار يزد با بيان اينكه امروز مجموعه آثار ايشان در هر زمينه اي باعث رشد و بالندگي انسان مي شود گفت: نهادینه ساختن اندیشه های این دانشمند در جامعه و انتقال آن به نسل های بعدی می تواند در پیشبرد اهداف نظام تأثیرگذار باشد.

وی خاطرنشان کرد: باید برنامه هایی که برای بزرگداشت مفاخر ایران زمین برگزار می شود مردم محور باشد و از اینرو در شهرستان سعی داریم تا با استفاده از خرد جمعی و نظرات و ظرفیت های سازمان های مردم گام برداریم.

سالاری در بخشی دیگر از سخنان خود اظهار داشت: همزمانی هفته گرامیداشت مقام شامخ معلم با ایام شهادت استاد مطهری بيانگر اهميت علم و دانش و تعليم و تربيت در نظام جمهوری اسلامی است.

فرماندار یزد اضافه کرد: هفته بزرگداشت معلم هر سال فرصتي مغتنم براي قدرداني از زحمات فعالان عرصه تعليم و تربيت است.

لازم بذکر است در این جلسه مدعوین به ارائه نظرات و پیشنهادات خود در رابطه با هر چه بهتر برگزار شدن برنامه های گرامیداشت مقام استاد شهید مرتضی مطهری پرداختند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا