نماینده مردم یزد و اشکذر با تاکید بر ضرورت برنامه ریزی برای رشد هوش

به گزارش پایگاه خبری یزدفردا، نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی با توجه به حضور افرادی با دیدگاه ها و توانمندی مختلف در عرصه ثبت نام انتخابات شورای شهر و روستا گفت: ارائه برنامه از سوی کاندیدها باید به گونه ای باشد که با شیوه ای سنجیده تمام ابعاد زندگی شهری را مورد توجه قرار دهد.

سیدابوالفضل موسوی افزود:برای شناخت بهترین چشم اندازهای رشد شهری باید مزیت های رقابتی و شاخص شهر هوشمند مورد شناسایی و هدف گذاری قرار گیرد.

موسوی بیوکی ادامه داد:شهرهایی در برنامه ریزی شهری موفق هستند که از مهارت زیادی برای انعطاف پذیری شهری و تدوین چشم اندازهای منطقه ای برخوردار باشند.

نماینده مردم یزد و اشکذر در ادامه گفت:مدیران شهری باید مزیت های رقابتی و توسعه ساز شهر را مبتنی بر تقویت ظرفیت های تخصصی و فعالیت نیروهای انسانی کارآمد برنامه ریزی کنند.

موسوی تاکید کرد:یزد ظرفیت های چند بعدی و ویژه ای از جمله نیروی انسانی متخصص، گردشگری، صنایع پاک، سلامت،تولید علم و هنر دارد و باید برنامه های شهری آینده نیز برای رشد هوشمند این موضوعات هدف گذاری شود.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: افرادی در شورای شهر می توانند موفق عمل کنند که از دانش و توانایی تدوین برنامه های راهبردی و تجزیه و تحلیل موضوعات فرآیندهای شهری برخوردار باشند.

موسوی بیوکی اظهار داشت: کاندیدهای شورای شهر باید علاوه بر برنامه هدفمند و قابل اجرا معتقد به خرد جمعی و بهره مندی از تجربه هایی مرتبط با جریان شهری باشند و مردم نیز با آگاهی کامل بهترین انتخاب ها را محقق سازنند.

نماینده مردم یزد و اشکذر با بیان اینکه مردم همواره با حضور گسترده در انتخابات از ارزش های نظام جمهوری اسلامی ایران حمایت می کنند، گفت:شهروند خوب شایسته داشتن شهری خوب است و باید با آگاه سازی اجتماعی تمام تلاش برای ساختن شهری خوب برای مردم استان ما که از ویژگی های بارزی در دنیا برخوردارند صورت گیرد.

/خبرنگار: سجاد جدیدی /

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا