مهندس محمد رسول طهماسبی رئیس سازمان عمران و باز آفرینی فضاهای شهری شهرداری یزد با اشاره به طراحی پارک 50هکتاری زیتون توسط شهرداری یزد برای توسعه فضای سبز شهر یزد از ادامه عملیات عمرانی پارک زیتون در سال 1396 با اعتباری بالغ بر پنج میلیارد ریال خبر داد.

محمد رسول طهماسبی رئیس سازمان عمران و باز آفرینی فضاهای شهری شهرداری یزد با اشاره به طراحیپارک 50هکتاری زیتون توسط شهرداری یزد برای توسعه فضای سبز شهر یزد از ادامه عملیات عمرانی پارک زیتون در سال 1396 با اعتباری بالغ بر پنج میلیارد ریال خبر داد.

طهماسبی گفت: پارک زیتون واقع در محدوده ی انتهای بلوار شهید نواب صفوی و جنب فرهنگسرای بهمن و از سمت دیگر به جاده ی محمودی در حال احداث می باشد.در حال حاظر 30 درصد عملیات عمرانی فضای داخل پارک و حدود 50 درصد عملیات عمرانی خیابان های اطراف پارک اعم از فعالیت های خاکبرداری،تسطیح،زیرسازی و نصب سنگ جدول انجام شده است .

وی با اشاره به اینکه ورودی پارک از مسیر انتهای بلوار شهید نواب صفوی با خیابان 20متری و خیابان های اطراف پارک 18متری طراحی شده است گفت: تا امروز حجم خاکبرداری پروژه 5406 متر مکعب ، حجم خاکریزی 6809 متر مکعب ،حجم حمل نخاله و خاک 44537متر مکعب و نصب سنگ جدول  2475متر طول توسط سازمان انجام گرفته است و برای ادامه عملیات عمرانی در سال 1396 اعتباری بالغ بر پنج میلیارد ریال توسط شهرداری تخصیص یافته است .

محمد رسول طهماسبی در پایان تاکید کرد امیدواریم با همت و تلاش پرسنل سازمان بتوان هرچه سریعتر عملیات عمرانی این پارک عظیم در این قسمت شهر را به پایان برسانیم.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا