نماینده مردم شهرستانهای،ابرکوه،بافق،بهاباد،خاتم و مهریز در مجلس شورای اسلامی در نخستین همایش همبستگی و همدلی مردم مقیم و غیرمقیم منطقه سبزدشت به نقش اساسی مجلس شورای اسلامی در نظارت بر قانون تأکید کرد و اظهار داشت: مهم‌ترین وظیفه نمایندگان مجلس نظارت بر کار دولت و دستگاه‌های اجرایی و قانون‌گذاری است.

محمدرضا صباغیان خاطرنشان کرد: اگر نمایندگان به وظایف قانونی خود عمل کنند، مشکلات مردم حل می‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تقدیر از برگزارکنندگان این همایش عنوان کرد: حضور نخبگان و فعالان روستایی نقطه عطفی برای برای حل مشکلات این منطقه است.

نماینده مردم بافق و چهار شهرستان دیگر استان یزد در مجلس شورای در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: با همکاری و تعامل بین روستائیان و مسؤولان، خواسته‌های این قشر زحمتکش را بهتر می‌توان پیگیری کرد.

وی در زمینه تکمیل جاده گزوئیه و خروج از وضعیت بلاتکلیفی این جاده به عنوان خواسته دیرینه اهالی سبزدشت افزود: برای تحقق این خواسته باید با همفکری مسؤولان استان و تعامل با محیط زیست اقدام اساسی انجام داد.

نماینده بزرگترین حوزه انتخابیه کشور همچنین در زمینه مشکلات اینترنت روستایی و پوشش تلفن همراه روستائیان بیان داشت: با نشستی که در بافق با وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات انجام شد این خواسته پیگیری و به زودی این مشکل نیز حل می‌شود.

صباغیان خاطرنشان کرد: مشکلات و خواسته‌های مردم باید با ظرافت و همفکری در فضایی آرام و منطقی به دور از جنجال پیگیری شود.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا