در اولین روز از سال ۱۳۹۶، جلسه هماهنگی سفرهای نوروزی پلیس راه و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یزد، برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یزد، در این دیدار محسن صادقیان مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان، ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن سال نو، سالی پر بار را برای سرهنگ مظفری و پرسنل خدوم پلیس راه استان، آرزو نمود و اذعان نمود:
ان شالله در سال ۱۳۹۶ شاهد حوادث کمتری در جاده های استان باشیم.
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یزد، تصریح نمود: هماهنگی و تعامل بین پلیس راه و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان، ضمن ارائه خدمات مطلوب تر به هموطنان گرامی به حتم می تواند کمک شایانی به کاهش حوادث جاده ای هم در سال جاری نماید.
فرمانده پلیس راه استان یزد نیز در این نشست ضمن تبریک متقابل فرارسیدن سال نو، خاطر نشان نمود: تعامل و هماهنگی بین پلیس راه و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان، در این ایام بیشتر از سال های قبل بوده و ان شاالله این همکاری باعث افزایش رضایت مردم و افزایش ایمنی جاده ها شود و پلیس راه و راهداری با تعامل و همکاری های ایجاد شده بتوانند خدمات بهتری را به مردم ارائه نمایند.
گفتنی است در این نشست، چگونگی ارائه آمار و اطلاعات ترافیکی، تصادفات جاده ای و تهیه بانک اطلاعاتی واحد فی مابین پلیس راه و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یزد مورد بررسی قرار گرفت.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا