دیروز، مورخ بیست و هشتم اسفند ماه، مهندس صادقیان مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای و سرهنگ مظفری فرمانده پلیس راه استان یزد، از گشت نوروزی کنترل ناوگان مسافربری در پاسگاه پلیس راه یزد کرمان، بازدید بعمل آوردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یزد، محسن صادقیان، طی این بازدید از نزدیک در جریان روند عملیات مانور و تلاش همکاران زحمتکش پلیس راه و راهداری و حمل و نقل قرار گرفت و در خصوص عملکرد دوربین های ثبت تخلف در جاده ها گفت: در مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یزد، رکوردهای متخلفین در حال ثبت است و رانندگان مواظب باشند که این دوربین ها جدا از ثبت سرعت لحظه ای، سرعت متوسط بین دو دوربین را نیز ثبت می کنند.

صادقیان تاکید کرد: هموطنان عزیز برای حفظ سلامت جانی و مالی خود، از سرعت غیر مجاز پرهیز کنند و به مقررات رانندگی احترام بگذارند.

در ادامه سرهنگ مظفری، با اشاره به اجرای طرح کنترل ناوگان در جهت افزایش ایمنی سفر، خاطر نشان نمود: در طول سفرهای نوروزی، علاوه بر گشت های راهداری و پلیس راه، گشت های نامحسوس پلیس راه هم در جاده ها حضور دارند.

فرمانده پلیس راه استان تا کید کرد: پلیس راه با هرگونه تخلفی از سوی رانندگان برخورد خواهد کرد و هیچ گونه مماشاتی در این باره، در کار نخواهد بود

لازم به ذکر است در این بازدید، مجری طرح سپهتن استان ضمن توضیح در خصوص سامانه های نصب شده بر روی اتوبوس ها و پاسگاه ها، از نزدیک چگونگی عملکرد این دستگاه ها را تشریح نمود.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا