استاندار یزد در نشست مشترک شورای استانی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و شورای مشورتی استاندار در امور ایثارگران با بیان اینکه روحیۀ انقلابی روحیۀ فداکاری و پایبندی به عقاید اسلام است، گفت: این روحیه نباید از دست برود و همواره باید همراه با روحیۀ گذشت، فداکاری، دلبستگی و پایبندی به عقاید دینی باشد.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی استانداری یزد، نشست مشترک شورای استانی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و شورای مشورتی استاندار در امور ایثارگران، عصر دوشنبه 23 اسفند ماه به ریاست استاندار یزد و با حضور اعضای این شوراها در سالن زنده‌یاد حمیدیا استانداری برگزار شد.
استاندار یزد در این نشست ضمن گرامیداشت روز بزگداشت مقام شهدا با بیان اینکه انقلاب ما انقلاب متفاوتی است، گفت: نگاه ما فقط بر مبنای پیروزی انقلاب اسلامی نیست بلکه رویکرد در مکتب اسلام در جریان بودن، همیشگی بودن و زنده بودن انقلاب و ارزش‌های آن است.
«سیدمحمد میرمحمدی» انقلاب اسلامی ایران را جریانی دانست که سیر تکاملی داشته است و افزود: روحیۀ انقلابی نباید از دست برود و همواره باید همراه با روحیۀ گذشت، فداکاری، دلبستگی و پایبندی به عقاید دینی باشد.
میرمحمدی به مکتب اسلام و مکتب حضرت سیدالشهدا (ع) اشاره کرد و ادامه داد: در طول تاریخ ارزش‌های تاریخی اسلام در حال کم‌رنگ‌شدن نبوده است و در این میان، هیچ سلاحی در کشور ما پُررنگ‌تر از شهادت نیست.
در این جلسه پیشنهادهای مطرح‌شده در خصوص ضعف قوانین در حوزۀ ایثارگران و شهدا بیان و دربارۀ آنها هم‌اندیشی شد.
گفتنی است در نشست مشترک شورای استانی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و شورای مشورتی استاندار در امور ایثارگران گزارش یک‌سالۀ شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بیان شد و بر نهادینه کردن طرح عیادت توسط مدیران استان، توسعه و تقویت ورزش‌های همگانی برای جانبازان و اردوهای برون و درون استانی ویژۀ آنان تأکید شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا