مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد با بیان اینکه کارمندان سرمایه های انسانی هر دستگاه هستند بر استفاده از توان، تجربه، تخصص، نظرات، پیشنهادات و انتقادات آنها در امور کاری تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد، " علی نمازی " در نشست و دیدار صمیمی با کارکنان اداره متبوع خود، این قشر را افرادی زحمتکش و پرتلاش یاد کرد و افزود: نیروهای این مجموعه اقتصادی افرادی جوان، متخصص و صاحب نظر در مسایل مالی و اقتصادی هستند.

وی بر ارتباط مستمر مسئولان و مدیران با کارکنان خود تاکید کرد و ضمن قدردانی از تلاش ها و خدمات یکساله آنها اظهار داشت: در کنار فعالیت های کاری، ممکن است مشکلاتی باشد که باید با ارائه پیشنهادات سازنده این مسایل را حل کرد.

وی توجه به قوانین و مقررات، وجدان کاری، همدلی و همبستگی و ارائه خدمت صادقانه به مردم را خواستار و گستردگی کار در بخش های اقتصادی را یاد آور شد و گفت: باید فضایی فراهم شود که کارمندان بتوانند در محیط مناسب و آرام  به مردم خدمت کنند.

نمازی، راه اندازی واحد تحقیق و توسعه را  در دستگاه اجرایی ضروری دانست و گفت: تحقیق و پژوهش جایگاه خاص خود را دارد.

وی برگزاری اردوهای تفریحی، فراهم کردن زمینه انجام سفرهای زیارتی و سیاحتی، برگزاری برنامه های فرهنگی و هنری،  بالا بردن سطح آموزش، دیدار با خانواده کارکنان، و پیگیری مشکلات آنها را گامی مهم و اثر گذار برای ایجاد انگیزه در کارمندان برشمرد.

مدیر کل اقتصاد و دارایی استان یزد در بخش دیگری از سخنانش بر توجه بیشتر کارمندان به خانواده های  خود در کنار کار و تلاش اداری تاکید کرد .

در این دیدار کارکنان اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد ضمن قدردانی از حسن توجه مدیران و مسئولان به مسایل کارمندان،  نقطه نظرات و پیشنهادات خود را برای بهبود شرایط کاری طرح کردند.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا