مراسم ثبت ركوردهاي ملّي شرکت تعاونی پیشگامان رسانه و آگهی زبده (پرواز ) با حضور مهندس کلانتری معاون امور تعاون وزارت تعاون، كار و رفاه اجتماعي و جمعی از مسوولان کشور و استان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی گروه تعاونی پیشگامان، صبح دیروز 18 اسفند ماه مراسم ثبت ركوردهاي ملي تعاوني تبليغات پرواز با حضور«سيدحميد كلانتري» معاون امور تعاون وزارت تعاون، كار و رفاه اجتماعي، «حجت‌الاسلام والمسلمين حسن معزالديني» امام جمعه موقت يزد، «سيدعلي عزالديني» معاون هماهنگي امور اقتصادي و توسعه منابع استانداري، «ماشاالله عظيمي» دبيركل اتاق تعاون ايران، «محمدرضا رضايي نژاد» مديرعامل گروه تعاوني پيشگامان و جمعي از مديران و مسئولان استان و مدیران ستادی اتحادیه تخصصی پیشگامان در سالن همايش تالار يزد برگزار شد.
معاون وزير تعاون، كار و رفاه اجتماعي در اين مراسم با بيان اينكه تعاونی ها به عنوان يكي از نهادهاي مؤثر و كارآمد در اقتصاد جهاني محسوب مي شوند، بيان كرد: گسترش فرهنگ تعاون و توسعه برنامه هاي اقتصادي مبتني بر انديشه تعاوني و مشاركت پذيري راه نجات و موجب رویش اقتصاد كشور است.
«سيدحميد كلانتري» ادامه داد: تعاوني اقتصاد اجتماعي است كه به منافع جامعه توجه دارد و اگر فرهنگ تعاون به طور صحيح، مطابق با انديشه حضرت آيت الله شهيد بهشتي(ره) و قانون تعاوني در كشور گسترش يابد ديگر شاهد فقر، تبعيض و بي عدالتي نخواهيم بود.
وي گروه تعاوني پيشگامان كوير را يكي از تعاوني هاي موفق در كشور دانست كه در عمر نسبتا كوتاه خود توانسته است با تشكيل نزديك به 32 شركت تعاوني دستاوردهاي ارزشمندي براي استان و كشور داشته باشد.
كلانتري در بخش ديگري از سخنان خود دانش تبليغات در جامعه امروز را يك دانش بسيار دقيق، مبتنی بر علم روانشناسی و حساس دانست و گفت: در كنار مجهز شدن به فناوريهاي جديد و علوم نرم افزاری لازم است در تبليغات به اصالتهاي فرهنگي و ارزشهاي اعتقادي نيز پايبند باشيم.
معاون تعاون وزير تعاون، كار و رفاه اجتماعي افزود: تعاوني تبليغات پرواز با محوريت دانش بنيان تأسيس شده و با استفاده از نوآوري، خلاقيت، جوان باوري و تجربه هاي ارزشمند به فعاليت مي پردازد.
كلانتري در پايان سخنان خود تأكيد كرد: در تبليغات بايد برند استان يزد به عنوان استاني با مردم صادق، درستكار و پاك حفظ شود؛ از دروغ و بزرگ‌نمايي كاذب پرهيز گردد و ارزشها و اصالتهاي انساني و احترام به حقوق مشتري حفظ شود.
محمدرضا رضایی نژاد مدیرعامل گروه تعاونی پیشگامان نيز در اين مراسم با بيان اينكه افتخار ما اين است كه هر موفقيتي كه كسب كرده ايم به عنوان تعاوني بوده است، گفت: يكي از اركان مهم اقتصاد كشور تعاوني است و گروه تعاوني پيشگامان توانسته سرمايه هاي خُرد مردم را جمع كند و با جلب اعتماد مردم در كارهاي بزرگ و زيربنايي سرمايه گذاري كرده و موفقيتهاي خوبي را در سطح استان و کشور به دست آورد.
مدیرعامل گروه تعاونی پیشگامان شناسايي و بهره مندي مناسب از فرصتها را به عنوان عامل مهم در موفقيت و ارزش آفريني عنوان كرد و مهارت فرصت شناسي را ويژگي بارز تعاوني تبليغات پرواز دانست.
گفتني است در پايان اين مراسم با اهداي لوح، ركوردهاي ملّي تعاوني تبليغات پرواز با دو عنوان «بزرگ‌ترين تعاوني تبليغات» و «دارنده بيشترين فضاي تبليغاتي محيطي جمهوري اسلامي ايران» به ثبت رسيد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا