جمعیت هلال احمر و کمیته امداد امداد خمینی شهرستان مهریز تفاهم نامه همکاری امضاء می کنند .

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان مهریز از امضای تفاهم نامه همکاری این جمعیت و کمیته امداد در آینده نزدیک با هدف ارتقای سطح توان امدادی کارکنان و مددجویان این جمعیت ، استفاده از توان آموزشی مربیان و ظرفیت های خدماتی هر دو دستگاه خبر داد .

محسن زارعیان افزود: فعالیت های جمعیت هلال احمر و کمیته امداد در بیشتر زمینه ها مشترک است و می توانیم در قالب ایجاد تفاهم نامه همکاری از ظرفیت های هر دو دستگاه در جهت استفاده از امکانات و فعالیت های فرهنگی و آموزشی استفاده نمود.

وی با بیان اینکه کمیته امداد امام خمینی (ره) از دستگاههای موثر و تاثیرگذار جامعه و دارای پوشش بالایی در نواحی محروم است بر ضرورت و تعامل تفاهم نامه میان هلال احمر و کمیته امداد امام خمینی (ره) مهریز تاکید کرد.

در ادامه رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره)مهریز در این نشست بیان کرد: با توجه به اینکه جلسات کارشناسی در هر دو دستگاه انجام شده است به دنبال این هستیم که هر دو مجموعه با تعامل و همکاری یگدیگر از ظرفیت های مشترک در جهت خدمت به مردم استفاده کنند .

ایزدی در ادامه اظهار داشت : مقرر گردید در روزهای پایانی سال و با توجه به نزدیک بودن سال جدید تعدادی بسته سبد غذایی تهیه و بین مددجویان تحت حمایت و خانواده های نیازمند شهرستان و با مشارکت جمعیت هلال احمر و کمیته امداد تهیه و توزیع گردد .










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا