سونيا پوریامین مشاور رسانه ای وزیر صنعت، معدن وتجارت بهمراه غلامرضا دیوسالار مدیرروابط عمومی سازمان صنایع کوچک وشهرک های صنعتی ایران و سيدمسعود عظیمی مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی یزد با حضور در محل سازمان صدا و سيما با دکتر پهلوانیان مدیرکل صداوسیمای استان یزد دیدار و گفتگوکردند.

به گزارش روابط عمومی شركت شهركهاي صنعتي يزد، " دراین دیدار پوریامین ضمن تشکر از صداوسیمای یزد درانعکاس ومعرفی فعالیتهای صنایع کوچک دراستان گفت: چون مردم ازفعالیت های صنایع کوچک اطلاعی ندارند بهتر است شورای اطلاع رسانی صنعت تشکیل شود و یک برنامه تلویزیونی در شبکه تابان شکل بگیرد تا کالاهای این استان در این برنامه معرفی شوند.

وی نقش رسانه ملی را درمعرفی این صنایع بسیار مهم دانست و بیان داشت: باید درحوزه صنایع متوسط فعالیت های خبری مناسبی در رسانه داشته باشیم تا جامعه با این صنایع آشنا شوند

غلامرضا دیوسالار مدیر روابط عمومی سازمان صنایع کوچک وشهرک های صنعتی ایران نیز با تشکر از صداوسیما : نقش رسانه ملی وبخصوص نگاه بلند دکتر علی عسگری ریاست سازمان صداوسیما را نسبت به اقتصاد مقاومتی که نتیجه ان راه اندازی شبکه ایران کالا بود را بسیار مناسب دانست.

وي با تاكيد بر نقش اصلي رسانه ملي در اطلاع رساني به مردم گفت: صدا و سيما با وجود كمبودهاي موجود در كمك به صنعت به ويژه صنايع كوچك و متوسط بسيار موثر در حال فعاليت و نقش آفريني مي باشد.

ديوسالار ادامه داد: راه اندازي شبكه ايران كالا يكي از اقدامات بسيار شاخص صدا و سيما در حمايت از صنايع و توليدات داخلي است كه اميدواريم با همكاري واحدهاي صنعتي كوچك و متوسط در شهركهاي صنعتي شاهد رويكرد جامعه به مصرف كالاي ايراني باشيم.

وي با بيان اينكه بسياري از ظريفت هاي موجود در شهركهاي صنعتي براي مردم ناشناخته است، اظهار داشت: همكاري صدا و سيما و شركت شهركهاي صنعتي در اطلاع رساني اقدامات و برندهاي شاخص به مردم در قالب تشكيل شوراي اطلاع رساني بسيار ضرورت دارد كه اميدواريم ماحصل اين تلاش رونق كسب و كار باشد.

دکتر پهلوانیان دراین جلسه بابیان  اینکه صدا و سیما تا کنون همکاری مناسبی با این صنایع داشته است، گفت: از این صنایع کوچک دراستان بازدید نموده ام ودراین بازدید ها نگاه ما معرفی این صنایع بوده و تاکنون درشبکه به معرفی تعداد زیادی ازآنها پرداخته ایم.

وی با بیان اینکه در حال تهیه سریالی جدید در شبکه تابان هستیم گفت: این صنایع می توانند با مشارکت دراین سریال به معرفی خود درسطح ملی بپردازند.

درابتدای این دیدار عظیمی مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی یزد ضمن تشکر از همراهی وهمکاری صداوسیمای یزد در انعکاس صنایع کوچک گزارشی از این فعالیت ها ومشارکت صداوسیما با آنها اعلام نمود.

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا