معاون وزیر و رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور بر ضرورت توسعه فرهنگ هم افزایی و مشارکت جویی با ذینفعان آموزش های مهارتی تأکید کرد.

معاون وزیر و رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور بر ضرورت توسعه فرهنگ هم افزایی و مشارکت جویی با ذینفعان آموزش های مهارتی تأکید کرد.

     به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان یزد، محمد امین سازگار نژاد، معاون وزیر و رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در نشست مدیران ستادی و استانی تأکید کرد: برای سامان دهی همکاری های بین دستگاهی باید الگوی تعالی و توسعه فرهنگی هم افزایی و مشارکت جویی با ذینفعان آموزش های مهارتی را به رسمیت شناخت.

محمد امین سازگارنژاد با بیان اهمیت بهره گیری از دانش فناوری اطلاعات (IT) در تحقق اهداف سازمانی ، برگزاری نخستین جشنواره محتوای الکترونیکی طعم مهارت توسط این سازمان که اختتامیه آن با همکاری وزارت فناوری اطلاعات و ارتباطات صبح روز مورخ 15-12-95 در محل وزارت خانه مذکور برگزار شد را رویدادی ارزشمند عنوان کرد.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت ترغیب و تشویق ذینفعان آموزش های فنی و حرفه ای برای همکاری در توسعه مهارت های منابع انسانی بیان داشت: امروز بخش های صنایع، معادن، راه و ساختمان، حمل و نقل و ترابری، اصناف، اتاق های بازرگانی، حوزه فناوری اطلاعات و ... همه در ارتباط با سازمان آموزش فنی و حرفه ای می باشند و باید پلی بین مراکز آموزشی این سازمان و حوزه های صنعت، معدن، تجارت و کسب وکار ایجاد شود.

محمد امین سازگار نژاد با تأکید بر اثربخشی این سازمان در حوزه اقتصادی، توسعه تعامل با بخش خصوصی را امری ضروری عنوان کرد.

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بیان داشت: ثبت گزارش عملکرد روزانه برای تمامی سطوح کارکنان امری ضروری است که در سال آتی ارزیابی عملکرد ادارات کل آموزش فنی و حرفه ای بر اساس گزارشات ثبت شده صورت می گیرد.

رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور با تأکید بر تغییر رویکردها به سمت توسعه فعالیت های بخش خصوصی بیان داشت: این که بتوانیم از امکانات و ظرفیت های موجود ارزش افزوده خلق کنیم از اهمیت زیادی برخوردار است.

وی در ادامه اظهار امیدواری کرد که این نشست نقطه سرآغازی برای توسعه تعامل با بخش خصوصی و هم افزایی با ذینفعان آموزش های فنی و حرفه ای باشد.

شایان ذکر است، نشست مدیران ستادی و استانی سازمان آموزش فني وحرفه اي كشور در خصوص برنامه ریزی سال96 اين سازمان نیز روز یکشنبه مورخ 15-12-95 برگزار شد.

به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان یزد ، سخنرانی محمد امین سازگار نژاد ، معاون وزیر تعاون،  كار و رفاه اجتماعي و رييس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور،ارائه گزارش حضور در نمایشگاه دیداکتا کشور آلمان، تبادل نظر مدیران ستادی و استانی اين سازمان در خصوص برنامه های سال 1396 ادارات کل استانی از جمله برنامه هاي نشست مذكور بودند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا