برای رسیدن به اهداف نامعلوم خود نمی توانید از رانندگان یزدی سوء استفاده کنید / هرگونه فعالیت در پایانه بار دولتی یزد باید با مجوز اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای یزد باشد

رانندگان شریف یزدی عامل اعتصاب رانندگان در فرودین ماه سال جاری در پایانه یزد را از پایانه بیرون کردند.

بنابر گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یزد، فردی به نام میثم صفائیان، عامل اعتصاب رانندگان در فروردین سال ۹۵ در یزد و بندرعباس، دیروز ۹۵/۱۲/۸ به همراه برادر خود درپایانه بار یزد حضور یافته و سعی نموده با صحبت های خود رانندگان عزیز را تحریک نماید که با هوشیاری نیروی انتظامی مستقر در پایانه و رانندگان شریف یزدی، فرد مذکور از پایانه بار یزد، اخراج شد.

گفتنی است، صفائیان بدلیل نداشتن مدارک اهراز هویت بعنوان راننده و مبهم بودن فعالیتش، ضمن دادن تعهد مبنی از عدم ورود به پایانه بار دولتی یزد به بیرون از پایانه هدایت شد.

لازم بذکر است پایانه بار یزد یک پایانه بار دولتی بوده و افرادی که فعالیت آنها مرتبط با حمل و نقل نیست اجازه ورود به آن و انجام فعالیت مرتبط و غیر مرتبط بدون اخذ مجوز ندارند. هرگونه فعالیت در پایانه بار یزد باید با مجوز اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای یزد باشد
در ماههای گذشته تعامل مناسب بین اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان و انجمن شرکت های حمل و نقل بار و کالا و همچنین انجمن صنفی رانندگان یزد باعث حفظ منافع شرکت ها و رانندگان در یزد شده است.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا