در چند روز اخير متأسفانه شاهد هجمه هاي ناروا به برخي اعضاي هيئت مديره سازمان نظام مهندسي ساختمان استان يزد در پاره اي سايتها هستيم كه به نقل از منابع نامشخص با هدف تضعيف مديريت اين سازمان و ايجاد اختلال در روند امور جاري انجام شده است .

. اين در حالي است كه مجموعه اين شايعه پراكني ها مربوط به برداشت هاي متفاوت هيئت مديرة دورة گذشته اين سازمان و شوراي انتظامي سازمان در زمينه اختلاف يك رأي در انتخاب خزانه دار آن دورة هيئت مديره است . واضح و مبرهن است كه نه تنها در سازمان كه در هر نهاد و دستگاه ديگري هم اگر خلافي از هر كسي سربزند از طريق مراجع مربوطه رسيدگي و اقدام مقتضي صورت مي گيرد و نبايد به هربهانه با موجوديت يك سازمان يا آبروي افرادي كه سالها خدمت كرده اند اينگونه بد اخلاقي شود .

ما براين باوريم كه مهندسان عزيزي كه در انتخابات اخير ، هيئت مديره فعلي سازمان را با رأي بسيار بالا انتخاب كرده اند هرگز اين شايعه سازي ها و اخلال گريها را نخواهند بخشيد و جامعه مهندسي عضو سازمان ترجيح مي دهد كه امور جاري اين نهاد در كمال آرامش توسط منتخبين آنها كه در يك هيئت مديره نمونه و منسجم گرد آمده اند پيگيري و تصميم گيري شود .

آنچه امروز بدخواهان سازمان نظام مهندسي ساختمان در پي آن هستند و براي به كرسي نشاندن اغراض خود بر طبل شايعه مي كوبند ، نه تنها مسئله پيچيده و بغرنجي نيست بلكه در نهايت حتي مربوط به حكم ما نيست و به گرفتن توقف موقت حكم وزير محترم راه وشهرسازي مربوط مي شود . آنان چنان انتخاب خزانه دار دورة قبلي هيئت مديره را به يك جنجال تبديل كرده اند كه گويا فراموش كرده اند همان فرد در دورة جديد هيئت مديره با كسب 9 رأي از 11 رأي در همين سمت مشغول خدمت است .

ما قاطعانه اعلام مي كنيم كه سازمان نظام مهندسي ساختمان يك حوزة كاملاً تخصصي است و بايد حرفه اي بماند و هرگز به مسائل نگاه سياسي نخواهد داشت و آنها كه با خط گرفتن از بسازو بفروش ها بدنبال تسلط براين سازمان و بدست گرفتن قدرت هستند بدانند كه اين سازمان به دليل ركود ساخت وساز هم اكنون با كسري بودجه مواجه است و اگر بدنبال منافع  مادي هستند راه را اشتباه آمده اند .

ما با افتخار اعلام مي كنيم كه با برنامه ريزيهاي بنيادي كه توسط هيئت مديرة دوره هفتم سازمان صورت گرفته به ياري خدا كارنامه درخشاني در پيشگاه خدا و براي ارائه به مهندسان محترم خواهيم داشت و هرگز از شايعه سازيها و تهمت پراكني ها خسته نخواهيم شد و همانگونه كه در اين چند روز نيز بسياري از مهندسان در تماس هاي خود خواسته اند ،با تمام توان در خدمت مردم و اين مجموعه تخصصي خواهيم بود . 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا