مبینا فلاح  دانشجویی  رشته تربیت بدنی مرکز آموزش علمی کاربردی بافق  یزد توانست در مسابقات تیراندازی با کمان جام جهانی داخل سالن در لاس وگاس آمریکا در رده سنی جوانان با شایستگی مدال برنز این مسابقات را بدست آورد 

به گزارش روابط عمومی : در رقابت های رشته ریکرو بخش جوانان، 74 کماندار از نقاط مختلف جهان سیبل ها را هدف گرفتند که در نهایت پریسا روحانیان مدال طلا را برای ایران کسب کرد کمانداری از آمریکا مدال نقره را کسب کرد و مبینا فلاح  دانشجویی مرکز آموزش علمی کاربردی بافق دیگر کماندار جوان کشورمان نیز مدال برنز را به گردن آویخت.

در رقابت های بخش پسران جوان رشته ریکرو نیز که با حضور 34 کماندار برگزار شد ،‌کمانداری از ژاپن مدال طلا را کسب کرد ،‌سپس رضا شعبانی مدال نقره را به گردن آوریخت و پس از این دو کماندار آمریکایی با کسب مدال برنز بر سکوی سوم ایستاد.

در بخش ریکرو دختران نوجوان نیز سوگند رحمانی در جمع 89 کماندار جهان به رقابت ایستاد و توانست بعد از کماندار آمریکایی مدال نقره را به نام خود ثبت کند.

سوگند رحمانی، مبینا فلاح، برنا کریمی، پریسا روحانیان، گیسا بایبردی، دانیال حیدرزاده، مجید کیانزاد، آرمین پاکزاد، آرمین رئیسی، مهدی سرخوش، رضا شعبانی کمانداران ایرانی اعزامی به سومین مرحله جام جهانی تیراندازی با کمان داخل سالن به میزبانی لاس وگاس آمریکا هستند

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا