شهرداری یزد در راستای استفاده شهروندان و مسافران از حداکثر ظرفیت معابر شهری در ایام نوروز، انجام هر گونه حفاری را از تاریخ پانزدهم اسفند ماه سالجاری لغایت پانزدهم فروردین ماه سال آینده ممنوع کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری یزد محمدرضا شفیعی با ارسال نامه ای به شرکت های آب و فاضلاب، مخابرات، توزیع نیروی برق و گاز استان و همچنین مجری طرح فاضلاب شهری از عدم صدور مجوز حفاری از تاریخ پانزدهم اسفند ماه سال جاری لغایت پانزدهم فروردین ماه سال آینده در سطح شهر یزد خبر داد.

سرپرست معاونت امور زیربنایی و حمل و نقل شهری شهرداری یزد در این نامه، دلیل عدم صدور مجوز حفاری در سطح شهر در مدت زمان ذکر شده را نزدیک شدن به ایام پایان سال و افزایش حجم ترافیک و تردد در معابر شهری استان و تسهیل در تردد سفرهای مهمانان نوروزی ذکر نموده است.

وی در این نامه با تأکید بر اینکه شرکت های حفار تا قبل از تاریخ اعلام شده نسبت به پاکسازی، مرمت و تحویل تمام حفاری ها اقدام نمایند، اظهار امیدواری کرده است: از حداکثر ظرفیت معابر، جهت تردد وسایل نقلیه و مسافران نوروزی استفاده شود و سیمای شهر از وضعیت مطلوبی برخوردار باشد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا