استاندار یزد در نشست کمربند سبز استان با بیان اینکه فضای سبزی شاداب و بانشاط از ضروری‌ترین نیازهای یزد است بر توسعۀ فضای سبز در استان تاکید کرد.

به گزارش دفتر استاندار و روابط عمومي استانداري يزد، نشست کمربند سبز استان و پيگيري احداث پارك شهری یزد با حضور «سیدمحمد میرمحمدی» استاندار یزد، «سیدمحمدرضا سیدحسینی» معاون هماهنگي امور عمراني استاندار، «سیدعلی عزالدینی» معاون هماهنگي امور اقتصادي و توسعۀ منابع استانداری و مدیران و نمایندگان دستگاه های عضو در سالن زنده ياد حميديا استانداری برگزار شد.
استاندار يزد در این نشست ضمن تقدیر از حضور باشکوه مردم و جوانان استان در راهپیمائی 22 بهمن گفت: فضای سبزی شاداب و بانشاط از ضروری‌ترین نیازهای یزد است و شهروندان حق دارند تا از فضاي سبز كافي در استان برخوردار باشند.
«سیدمحمد میرمحمدی» با اشاره به جلسات قبل کمربند سبز استان و تصميمات گرفته شده برای تسريع در احداث و ايجاد پارك شهري 325 هکتاری یزد بر ضرورت تسریع در عملیات اجرائی این پارک و توسعۀ فضای سبز در استان تاکید کرد.
گفتنی است در این نشست مدیران و نمایندگان دستگاهها گزارشی از عملیات اجرائی و رفع مسائل مربوط به پارک شهری 325 هکتاری یزد طبق مقررات قانونی، ارائه دادند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا