برخود لازم می دانیم از شرکت با شکوه مردم استان در راهپیمایی 22 بهمن و آفرینش حماسه دیگر از حضور عزتمندانه مردم دارالعباده یزد تشکر و قدردانی نماییم این حرکت عظیم مردمی گویای عشق ملتی است که در هر شرایطی به انقلاب خود وفادارند و از کیان نهضت اسلامیشان حراست می نمایند.
این تشکر هنگامی مضاعف می گردد که مشاهده می شود جوانان عزیزی که دوران انقلاب سال 57 را ندیده اند با علاقه ای وصف ناپذیر و با مشت های گره کرده، ندای وحدت و یکپارچگی سر میدهند و از دستاوردهای انقلابشان حمایت می کنند و به رهبر فرزانه اشان پیام می دهند که گوش به فرمان خامنه ای بزرگ هستند.
حضور کودکان در این راهپیمایی به همراه والدین خود حرکتی چشمگیر و زیبا به نظر می رسد. زیرا دیدن این صحنه ها توسط نونهالان ما می تواند به نوعی آموزش تاریخ شفاهی و عینی انقلاب باشد تا بدانند که پدرانشان چگونه دفتر انقلاب را نوشته اند و با تلاش و همت و حضور خود حکومت جمهوری اسلامی را بنا نهاده اند.
راهپیمایی 22 بهمن امسال بیانگر بیعت سی هشت ساله با آرمان های بلند رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) و تجدید میثاق با مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و اعلام وفاداری به نظام مقدس جمهوری اسلامی است. خداوند این مردم شریف، با ایمان و همیشه در صحنه را جزای خیر دهد و آنان را بیش از پیش در تمام امور زندگی موفق و مؤید بدارد.
از همه دستگاه ها و اداراتی که زمینه این راهپیمایی را تسهیل نمودند از نیروهای امنیتی، نظامی و انتظامی، راهنمائی و رانندگی، صدا و سیما، شهرداری، آتشنشانی، صنوف مختلف بازار و بویژه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تشکر و قدر دانی می نماییم.


«سايه مقام معظم رهبري مستدام باد»
 

ومن الله التوفیق ومن الله التوفیق

 


                  محمدرضا ناصری                                          ابوالقاسم وافی

         نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه يزد           نماینده مردم شریف استان یزد در مجلس خبرگان

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا