استاندار يزد در راهپيمائي پُرشور 22 بهمن با تقدير از حضور گسترده و باشكوه مردم در روز پيروزي انقلاب اسلامي گفت: ملّت ايران ملّتي متّحد، منسجم، همدل، آگاه و يكپارچه است و قدرت نظام و انقلاب ناشي از اين اتّحاد و انسجام ملّي است.

به گزارش دفتر استاندار و روابط عمومي استانداري يزد، روز جمعه 22 بهمن ماه «آيت الله محمدرضا ناصري» نمايندة ولي فقيه در استان و امام جمعه يزد، «سيدمحمد ميرمحمدي» استاندار يزد، «حجت‌الاسلام والمسلمين عبدالله حاجي صادقي» قائم مقام نماينده ولي فقيه در سپاه پاسداران، معاونان استاندار، نمايندة مردم يزد و اشكذر در مجلس شوراي اسلامي، مديركل دفتر استاندار و روابط عمومي استانداري، مديران كل استانداري، فرماندار يزد، مديران و مسئولان استان همگام با اقشار مختلف مردم دارالعباده در راهپيمائي 22 بهمن حضور يافتند و با آرمانهاي بنيانگذار كبير انقلاب اسلامي حضرت امام خميني(ره) تجديد بيعت كردند.
استاندار يزد در اين مراسم باشكوه با تبريك سالروز پيروزي انقلاب اسلامي به ملت ايران و مردم استان با گرامي داشت ياد و خاطرة امام راحل و شهداي انقلاب اسلامي بيان كرد: ملت ايران و مردم دارالعبادة يزد با اين حضور پُرشور و شعور خود نشان دادند كه پايبندي آنها به نظام جمهوري اسلامي ايران برخاسته از ايمان و اعتقاد آنهاست و مقطعي نيست.
«سيدمحمد ميرمحمدي» ادامه داد: 38 سال از پيروزي انقلاب مي گذرد و مردم آگاه و فهيم ايران امسال باشكوه تر از هر سال ديگر در راهپيمائي 22 بهمن حضور يافتند و بايد قدر اين مردم را دانست، دست آنها را بوسيد و صادقانه به ملّت ايران خدمت كرد.
وي افزود: امروز جمهوري اسلامي ايران به بركت خون پاك شهيدان و هدايتهاي مدبّرانة مقام معظم رهبري به يك قدرت جهاني تبديل شده و قدرت انقلاب ناشي از قدرت، اتحاد، انسجام، همدلي و همبستگي ملت ايران است.
ميرمحمدي در پايان سخنان خود خاطرنشان كرد: مردم استان يزد در كنار ملت ايران با اين حضور گستردة خود پيام كوبنده اي به دشمنان نظام و انقلاب دادند و نشان دادند آرمانها و ارزشهاي انقلاب اسلامي همچنان زنده است و با ايستادگي مردم ايران در همة عرصه ها اين آرمانها زنده و پايدار باقي خواهد ماند.


ناتواني دشمن در برابر ملّت ايران


قائم مقام نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران نيز به عنوان سخنران ويژة اين مراسم گفت: این حضور با شكوه شما مردم مؤمن، معتقد و ارزشي مردم يزد یک پیام برای دشمنان نظام و انقلاب دارد و آن این است که آنها در برابر ملّت ايران با همة تؤطئه ها و تحريمها و ترورها ناتوان هستند.
«حجت الاسلام والمسلمين عبدالله حاجي صادقي» انقلاب اسلامی ایران را نعمت الهي دانست و ادامه داد: برگزاری جشن و مراسم راهپیمایی 22 بهمن نشانه حیات و پايداري انقلاب است.
وي بزرگترین عبادت را خدمت‌گذاری به مردم دانست و افزود: امروز بزرگ‌ترین اقدام در مبارزه با استكبار جهاني و ياوه گوئي هاي مقامات آمريكا خدمت به مردم است.
حجت الاسلام والمسلمين حاجی صادقی با اشاره به اینکه ملت ایران استکبار را در تمام مراحل ناامید کرده است، خاطرنشان كرد: مردم ایران این امیدی را که دشمنان نظام فکر می‌کنند، مي توانند وحدت و انسجام ملت را از بین ببرند، با حضور باشكوه خود در همة عرصه ها به ناامیدي تبديل كرده است.

قرائت قطعنامۀ سراسری که با تکبیر مردم و مسئولان استان مورد تایید قرار گرفت، اجرای سرود انقلاب با حضور 1357 دانش آموز مدارس یزد و اجرای برنامه های فرهنگی، هنری و ورزشی از دیگر برنامه‌های راهپیمائی سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در شهر یزد بود.
گفتنی است راهپیمایی یوم الله 22 بهمن علاوه بر شهرستان یزد، در 85 نقطۀ شهری و روستایی استان با حضور پُرشور مردم و مسئولان برگزار شد.



  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا