همزمان با یوم الله ۲۲ بهمن صداوسیمای یزد ویژه برنامه هایی با محوریت حضور پرشور مردم پخش کرد.

به گزارش روابط عمومی صداوسیمای یزد پوشش راهپيمايي عظيم مردم استان در روز 22 بهمن و پوشش اخبار و رويدادها از جمله برنامه هاي صداوسیمای یزد در این روز مبارك بود.

 

پخش مستندهای انقلاب، نماهنگ های ویژه روزهای پیروزی انقلاب اسلامی و همچنین ارتباط با شهرستانهای یزد و حضور مردم در راهپیمایی جشن پیروزی انقلاب اسلامی از جمله بخش های برنامه های رادیو یزد وشبکه تابان بود.

دوربینهای شبکه تابان با هدف به تصویر کشیدن حضور پر شور مردم، امسال نیزدرمکانهای حسینیه امیرچقماق ، مخابرات امام خمینی (ره)،چهارراه شهداءو استودیو تولید مستقر بود تا با حضورمجریان ودیگر عوامل به پوشش تصویری این مراسم بپردازد.

مجریان شبکه تابان و عموکتابی در این روز مبارک به اجرای برنامه پرداختند تا همراه با مردم تجدید پیمان با آرمان‌های انقلاب را جشن بگیرند.

همچنین ویژه برنامه 22 بهمن از استودیو پخش شبکه تابان با اجرای عباس گلرسان ازآنتن شبکه تابان پخش شد.

گفتنی است، این ویژه برنامه از ساعت 8:30 الی 13، همراه با حضور مردم شکوه حضور در حماسه 22 بهمن را به صورت زنده پوشش تصویری داد.

 

همچنین دوربین های معاونت خبر یزد با حضور اکیپهایی از خبرنگاران وتصویربرداران درراهپیمایی 22بهمن این لحظات را ثبت کرد.

معاونت خبر در بخشهای مختلف خبری ارتباط با شهرستانها و پخش تصاویری از شهرستانهای استان یزدرا به تصویر می کشد.

 

معاونت صدا نیزحضور پرشکوه و گسترده مردمی را در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن ماه پوشش داد. این ویژه برنامه دارای دو بخش استودیویی و زنده بود.

 

استودیو سیار راديو یزد با مردم در راهپيمايي 22 بهمن همگام شد.

 

معاونت صداي مركز يزد در ايستگاه راديو يزد از داخل اتوبوس و با حضور گزارشگران خود  وگزارش زنده با مردم در مسير راهپيمايي 22 بهمن به انعكاس حضور مردم با پخش برنامه روز خوب پيروزي پرداخت.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا