« قال الله: جاءَ الحقُّ وَ زَهَقَ الباطلُ » (سوره اسراء آیه 81)

ملّت برزگ ایران در آستانه سی وهشتمین سالگرد انقلاب عظیمی قرار گرفته که در 22 بهمن 57 به رهبری مرجع عظیم الشأن جهان اسلام حضرت امام خمینی اعلی الله مقامه به وقوع پیوست و طومار رژیم جبّار شاهنشاهی را برای همیشه درهم پیچید.

استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکار در این مدّت نسبتاً طولانی از همه توان خود برای ضربه زدن به نظام اسلامی بهره گرفت. روشن کردن آتش جنگ تحمیلی، ترور ناجوانمردانه شخصیت های تأثیرگزار، اعم از روحانی و دانشگاهی و مردمی، هجمه فرهنگی برای انحراف اعتقادی و اخلاقی نسل جوان، تحریم های علمی و اقتصادی و حمایت از عوامل فتنه در سال 88 را می توان بخشی از برنامه های حساب شده دشمنان به حساب آورد که به منظور تضعیف انقلاب و به زانو درآوردن ملّت طراحی کردند.
توطئه گران غافل و بُریده از معنویت نمی فهمند که اراده تخلّف ناپذیر خداوند و عنایات ویژه حضرت بقیه الله الاعظم ارواحنا فداه همواره پشتیبان ملّتی است که با الهام از مکتب عاشورا و فرهنگ شهادت، عزیزترین ثمرات زندگی خود را در پاسداری از معارف دینی و زنده نگه داشتن ارزش های والای اخلاقی فدا کرده و با پیروی از هدایتها و مواضع قاطع مقام معظم رهبری حضرت آیت العظمی خامنه ای دام ظله العالی، امریکای تروریست پرور و صهیونیست بین الملل واَذناب بی آبروی آنان را منفور و منزوی خواهند کرد.
 در این شرایط حساس از اقشار مختلف مردم ولایت مدار و شهید پرور استان دارالعباده یزد دعوت می شود با انگیزه تقویت نظام و محکوم کردن یاوه گویی های رئیس جمهور تازه از راه رسیده امریکا در راهپیمایی روز جمعه 22 بهمن 95 شرکت نموده و بار دیگر عزّت و اقتدار خود را به جهانیان نشان دهند. از پروردگار مهربان مسئلت داریم برکات مادّی و معنوی خودش را بر شما ملّت ذلت ناپذیر نازل فرماید.



سايه مقام معظم رهبري مستدام باد


ومن الله التوفیق ومن الله التوفیق

 


                  محمدرضا ناصری                                          ابوالقاسم وافی

         نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه يزد           نماینده مردم شریف استان یزد در مجلس خبرگان

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا