با حضور معاون رئیس جمهوری و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و استاندار یزد بعدازظهر پنج شنبه 21 بهمن ماه پروژۀ مسکن معلولان یاس بافق با 40 واحد مسکونی افتتاح شد.

به گزارش دفتر استاندار و روابط عمومی استانداری یزد، با حضور معاون رئیس جمهوری و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و هیئت همراه، استاندار یزد، مدیرکل دفتر استاندار و روابط عمومی استانداری یزد، امام جمعه بافق، فرماندار شهرستان بافق، معاون روابط عمومی، تشریفات و امور بین الملل دفتر استاندار و روابط عمومی استانداری، مدیرکل بهزیستی استان و جمعی از مسئولان پروژه مسکن معلولان یاس بافق افتتاح شد.
معاون رئیس جمهور در افتتاح این پروژه ضمن تبریک سالروز پیروزی انقلاب اسلامی گفت: حل مشکلات مردم لذت بخش ترین اقدامی است که در جامعه انجام می گیرد.
«حجت الاسلام وامسلمین سیدمحمدعلی شهیدی» با بیان اینکه اهداف بنیاد شهید و بهزیستی در راستای هم و برای حل مشکلات جامعه است، ساخت ساختمان 40 واحدی برای معلولان را ارزشمند دانست و از آنها که برای ساخت این پروژه نقش داشتند، قدردانی کرد.
وی اظهار امیدواری کرد: در این کارخیر خداوند متعال بزرگ ترین اجرها را به خیّرین عطا کند و هیچ گاه در انجام این کار خسته نشوند.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه درآستانه پیروزی انقلاب و روز 22 بهمن هستیم، با اشاره به این فرمودۀ حضرت امام خمینی(ره) که کوخ نشينان را آباد کنیم، با یاد امام راحل و پاسداشت خون شهیدان انقلاب مسکن معلولان یاس بافق را افتتاح کرد.
گفتنی است این پروژه از طریق تسهیلات بانکی، مشارکت مردم، اعتبار سازمان بهزیستی و کمک خیّران در 40 واحد مسکونی به بهره برداری رسیده است.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا