«سيدمحمد میرمحمدی» استاندار یزد به مناسبت 22 بهمن سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و استقرار نظام جمهوری اسلامی ایران پیامی صادر کرد.

به گزارش دفتر استاندار و روابط عمومی استانداری یزد، متن کامل پیام استاندار یزد به شرح زیر است:
بسم اللّه الرحمن الرحیم
تکریم وگرامی‌داشت 22 بهمن، تعظیم و بزرگداشت آرمان های انسانی و اسلامی مردمی روشن بین و خردمند است که جز برای سربلندی مُلک و مملکتشان در سایه منویات دین مبین و رحمانی اسلام، قیام نکردند.
انقلاب مردمی و اسلامی ایران که در بهمن سال 57 به پیروزی رسید، نتیجه وحدت کلمه و عزم و اراده همه مردم بود که تحت رهبری داهیانه و مدبّرانه بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامي حضرت امام خمینی(ره) توانست به بیش از 2500 سال خودکامگی و استبداد در این سرزمین پایان دهد.
انقلاب اسلامی، ققنوس‌وار از درون آتش این استبداد تاریخی، قامت برافراشت و بر آسمان ایران پر کشید؛ لذا تکریم و تعظیم اهداف والا و مقدس این انقلاب که مبتنی بر رای و اراده مردم در تعیین سرنوشت خویش است، وظیفه هر ایرانی آزاده و دلسوز است و موجب انتقال سینه به سینه و نسل به نسل این اندیشۀ انساني و مورد تاکید دین مبین اسلام و مذهب پویای تشیع مي‌باشد.
اینجانب بر خود فرض می دانم همراه با خیل عظیم و پُرشور و شعور مردم فهیم کشور، در راهپیمایی 22 بهمن حضور یافته و بر اراده جمعي، مبنی بر حفظ «استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی» پای فشرده و بر آن تاکید ورزیم.
از همه هموطنان به ویژه هم استانی های فهیم و بزرگوارم در استان دارالعباده و دارالعلم یزد نیزدعوت می‌کنم تا دوشادوش یگدیگر در این میثاق و هم عهدی ملی و اسلامي حضور یافته و به زیاده خواهان و برخی سران کم بینش و ناآگاه دولت های مستکبر و متکبر، بگویند و بفهمانند که ملت بزرگ و رشید ایران در عین صلح طلبی و نجابت تاریخی خود در قبال آرمانهایی که برای آن انقلاب کرده سستي به خود راه نخواهد داد، هيچگونه تعدّی به منافع و مصالح کشور را تحمل نخواهد کرد و همچنان ثابت قدم و با اراده با استعانت همیشگی از ذات لایزال خدای منّان و خالق انسان آزاد و با اراده، راه پویایی و رشد همه جانبه را خواهد پيمود.
والله المستعان

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا