با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و استاندار یزد پروژۀ تقاطع غیرهم‌سطح ورودی شهرستان مهریز پیش از ظهر پنج شنبه 21 بهمن ماه با اعتباری بالغ بر 11 میلیارد و 500 میلیون تومان به بهره برداری رسید.

به گزارش دفتر استاندار و روابط عمومی استانداری یزد، با حضور معاون رئیس جمهوری و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و هیئت همراه، استاندار یزد، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، امام جمعه مهریز، مدیرکل دفتر استاندار و روابط عمومی استانداری، فرماندار شهرستان مهریز، معاون روابط عمومی، تشریفات و امور بین‌الملل دفتر استاندار و روابط عمومی استانداری و جمعی از مدیران استان و مسئولان شهرستان مهریز پروژه تقاطع غیرهم‌سطح ورودی شهرستان مهریز افتتاح شد.
 استاندار یزد در این مراسم ضمن تبریک ایام الله دهۀ فجر گفت: این پروژه با توجه به مشکلات و خطراتی که برای تردد مردم وجود داشت اجرا شد و به بهره برداری رسید.
«سيدمحمد میرمحمدی» با تقدیر از عوامل اجرایی این پروژه و نیز مسئولان حمایت کننده، بیان کرد: تشویق مسئولان روند کارها را افزایش می دهد و همراهی مردم نیز همواره حامی ارتقای فعالیتها و پیشبرد اهداف در خدمت به مردم بوده است.
وی با بیان این اعتقاد که با همکاری و همراهی شاهد موفقیت های بیشتری در استان و شهرستان مهریز خواهیم بود، از مردم مهریز خواست با حضور پُر شور در راهپیمایی 22 بهمن قدرت ملت ایران را به جهانیان نشان دهند.
میرمحمدی به شعار « نه شرقی نه غربی جمهوری اسلامی » اشاره کرد و با بیان اینکه این شعار برای دشمنان ایران حسّاس است، گفت: جمهوری اسلامی ایران امروز در سطح شش قدرت دنیا مطرح است و جهانیان به این اقتدار پی برده اند.
استاندار یزد در پایان سخنان خود از مردم خواست با حضور گسترده در مراسم راهپیمایی 22 بهمن نشان دهند همچون سد محکمی در برابر بی اخلاقی ها و توطئه های دشمنان نظام و انقلاب خواهند بود.
عملیات اجرایی پروژۀ تقاطع غیرهم‌سطح مهریز در ابتدای ورودی شهرستان مهریز واقع در 20 کیلومتری یزد انجام شده است؛ این پروژه مسیری شامل یک کلیومتر قبل از ورودی مهریز تا یک کیلومتر به سمت خروجی مهریز به سمت کرمان را پوشش می‌دهد و شامل میدان اصلی، میدان از یزد به کرمان، میدان از کرمان به یزد، رمپ‌های اتصالی به میدان، مسیر زیرگذر و راه‌های دسترسی اتصالی به میدان است.
گفتنی است برای بهره‌برداری از این پروژه مبلغ 11 میلیارد و 583 میلیون تومان هزینه شده است.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا