عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر یزد که از موافقین تصویب ارائه تخیف به شهروندان بود، در حمایت از لایحه تخیفیف سی درصدی گفت: کسی که پول نقد دارد و می تواند نقدا پرداخت کند، پس می تواند همین کار را در فروردین ماه سال آینده هم انجام دهد.

به گزارش خبرنگار يزد فردا؛ سيد محمد رضا مدرسي گفت: اگر شهرداری قرار باشد تخفیف سه ماه ابتدای سال آینده را ارائه دهد، قطعا مراجعین بدهی خود را در پایان سه ماه یعنی در نیمه ی خرداد ماه پرداخت می کنند.

‎وی اضافه کرد: یک فاصله ی زمانی شش ماه در سه ماهه ی زمستان که منتظر تخفیف هستند تا نیمه ی خرداد ماه برای پرداخت به وجود می آید، که در این مدت شهرداری از نظر مالی در شرایط بسیار سختی قرار خواهد گرفت.

‎مدرسی همچنین افزود: ما چون می خواهیم افزایش نقدینگی و توان مالی را برای شهرداری ایجاد نمائیم ، تخفیف سی درصدی این جذابیت را ایجاد می کند که بسیاری به صورت نقدی بدهی خود را پرداخت کنند
‎همچنین اگر به صورت چک هم پرداخت شود خوب است، چراکه؛ یک چشم انداز برنامه ریزی شده و مشخصی را برای تامین منابع مالی در مدیریت شهری ایجاد کرده ائیم.

‎وی در پایان اشاره داشت؛ خواهشی که از صحن شورا دارم این است که با این لایحه موافقت شود و تاریخ مناسبی تعیین شود که مورد استفاده مردم قرار گیرد و نیز فرصتی برای مدیریت شهری پیش آید که بتوانند از این پول در پرداخت بدهی ها و قراردادهای نزدیک به سال جدید در راستای ایجاد فضای بهتر شهری استفاده نمایند.

‎لازم به ذکر است که در پایان صحبتهای موافقین و مخالفین، این لایحه به رای گذاشته شد که به تصویب شورای اسلامی شهر یزد رسید.

انتهاي پيام/

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا