استاندار یزد روز دوشنبه 18بهمن‌ماه در نشست شورای اداری شهرستان بهاباد گفت: اتحاد ملّت ایران و حضور گستردۀ مردم در راه‌پیمایی 22بهمن و انتخابات سدّ محکمی در برابر توطئه‌های دشمنان نظام و انقلاب است.

به گزارش دفتر استاندار و روابط عمومی استانداری یزد، شورای اداری شهرستان بهاباد با حضور «سیدمحمد میرمحمدی» استاندار یزد، «عباس حیدری» مدیرکل دفتر استاندار و روابط عمومی استانداری، «حجت‌الاسلام و المسلمین سیف‌الله دهقانی» امام جمعه، «عباس اقبال» فرماندار شهرستان بهاباد و اعضای شورای اداری این شهرستان در سالن آمفی‌تئاتر دانشگاه آزاد اسلامی بهاباد برگزار شد.
استاندار یزد در این مراسم ضمن تبریک سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، بیان کرد: حرکت انقلابی مردم ایران موجب شد رژیم موروثی شاهنشاهی سرنگون شود و این دستاورد بزرگی برای ملت ایران بود.
«سید محمد میرمحمدی» به شعارهای زمان انقلاب اشاره کرد و ادامه داد: دو شعار «استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی» و «نه شرقی، نه غربی، جمهوری اسلامی» شعار اصلی مردم ایران بود که نشان می‌داد ملت ایران می‌خواهد مستقل باشد، در فضایی آزاد حرف خود را بزند و نظام مردم‌سالاری دینی بر پایۀ ارزش‌های اسلامی داشته باشد.
وی با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران یک نظام الهی است، افزود: ملت ایران همچنان پس از گذشت 38سال از پیروزی انقلاب روحیۀ انقلابی خود را حفظ کرده است و با حضور گسترده و باشکوه هرسالۀ خود در راهپیمایی 22بهمن به دشمنان انقلاب نشان می‌دهد که ایمان و اعتقاد عمیق به نظام دارد.
میرمحمدی خاطرنشان کرد: حضور اقشار مختلف مردم در انتخابات گوناگون و راهپیمایی 22بهمن همراه با اتحاد و انسجام ملی، سدّ محکم و نفوذناپذیری در برابر توطئه‌های دشمنان نظام و انقلاب است.
عالی‌ترین مقام اجرایی استان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به انتخابات دوازدهمین دورۀ ریاست جمهوری و پنجمین دورۀ شوراهای اسلامی شهر و روستا گفت: مشارکت گسترده مردم در انتخابات سال آینده سبب خواهد شد اقتدار ملی را به رُخ دشمنان نظام بکشیم و نشان دهیم که این جامعه و نظام آسیب‌پذیر نخواهد بود.
وی ادامه داد: در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا نیز باید تلاش شود افرادی برای شوراها انتخاب شوند که بتوانند در حوزه‌هایی مانند توسعۀ شهر، زیبایی شهر و روستا، بهبود مبلمان شهری و مدیریت ترافیک صاحب‌نظر باشند.
میرمحمدی با اشاره به در پیش بودن بهار طبیعت، عید نوروز را عید باستانی ملت ایران دانست و افزود: مردم ما در طول تاریخ این تغییر فصل و زنده‌شدن طبیعت را جشن می‌گیرند و باید در سفر مهمانان نوروزی به استان یزد برند مهمان‌نوازی یزدی‌ها را حفظ کنیم و ادب و فرهنگ غنی دارالعباده و دارالعلم را به مردم استان‌های دیگر منتقل کنیم.
استاندار یزد در در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: تأکید رئیس جمهوری اسلامی ایران بر این است که فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌ها کارآفرین باشند نه کارآموز و خوشبختانه دانشگاه‌های استان در این مسیر اقدامات خوبی انجام داده‌اند.
فرماندار شهرستان بهاباد نیز در شورای اداری این شهرستان ضمن تبریک ایام‌الله دهۀ فجر از توجه ویژه استاندار و مسئولان ارشد استان به مناطق محروم و شهرستان بهاباد قدردانی کرد و گفت: علی‌رغم محدودیت‌های مالی دولت تدبیر و امید تا پایان سال جاری 75 درصد از خط انتقال گاز به بهاباد به پایان خواهد رسید.
«عباس اقبال» به پروژه‌های قابل افتتاح در شهرستان بهاباد در ایام‌الله دهۀ فجر اشاره کرد و افزود: اعتبار این پروژه‌ها بالغ بر 152 میلیارد ریال است و این پروژه‌ها در حوزه های بهداشت و درمان، کشاورزی، عمران شهری و روستائی، آموزشی، فرهنگی و ورزشی می باشد.
گفتنی است در پایان این مراسم از خانوادۀ «شهید حسینعلی غفوری» و دست اندرکاران تاسیس ساختمان دانشگاه آزاد اسلامی بهاباد با اهدای لوح تقدیر و هدایایی تجلیل شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا