جلسه ستاد خدمات سفر بخش زارچ به منظور خدمات رسانی مطلوب به مهمانان و مسافران در ایام نوروز 96 با حضور بخشدار زارچ، مسئولین ادارات مربوطه و سرپرست اداره میراث فرهنگی شهرستان یزد در محل بخشداری زارچ برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی، امورفرهنگی و اجتماعی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد، محمدرضا فلاحتی سرپرست اداره میراث فرهنگی شهرستان یزد در این جلسه در خصوص تشکیل کمیته های ده گانه، زمانبندی نوروز 96 از 25 اسفند لغایت 15 فروردین و همچنین مرمت و آماده سازی اماکن تاریخی با مشارکت و همکاری دهیاری اله آباد، شهرداری و شورای شهر زارچ جهت بازدید گردشگران و مهمانان نوروزی مطالبی را بیان نمود.

صادقی مقدم بخشدار زارچ نیز در این جلسه ضمن تبریک سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و  ایام الله دهه فجر گفت: با توجه به قرارگیری زارچ در محور جاده سنتو و ورودی شهر یزد، پذیرای تعداد زیادی از مهمانان نوروزی است و می بایست تمهیدات لازم جهت آمادگی و خدمات رسانی مناسب در نظر گرفته شود.

وی در ادامه افزود: برپایی چادر هلال احمر در ورودی شهر جهت راهنمایی مسافران نوروزی، نظافت معابر سطح شهر و اماکن تاریخی، مناسب سازی فضای پارک ها، رنگ آمیزی سنگ جدول معابر سطح شهر، ساماندهی نمازخانه ها و برپایی نماز جماعت، نظافت سرویس های بهداشتی پارک ها و ساماندهی روشنایی معابر از جمله مواردی بود که در این جلسه به آن اشاره شد.

در پایان مسئولین دستگاه های بخش زارچ نیز  آمادگی  خود را جهت خدمات رسانی بهتر به مسافران نوروزی اعلام کردند.

شایان ذکر است: تعداد 26 باب مدرسه در طرح اسکان مسافران نوروزی قرار دارد و سال گذشته 11500 نفر در مدارس زارچ اسکان داده شدند.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا