استاندار يزد روز سه‌شنبه 18بهمن‌ماه در ادامه سفر به شهرستان بهاباد با خانوادۀ شهیدان «محمد و علی‌اکبر جلیلی» جانباز 70درصد «علی‌رضاپور» و ازادۀ سرافراز «حسین شیخ‌زاده» دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش دفتر استاندار و روابط عمومی استانداری یزد، «سید محمد میرمحمدی» استاندار یزد، «عباس حیدری» مدیرکل دفتر استاندار و روابط عمومی استانداری، «احمدعلی دشتی‌پور» مشاور استاندار در امور ایثارگری، «حجت‌الاسلام و المسلمین سیف‌الله دهقانی» امام جمعه، «عباس اقبال» فرماندار بهاباد و جمعی از مسئولان این شهرستان با «غلامحسین جلیلی» پدر شهیدان «محمد و علی‌اکبر جلیلی»، جانباز 70درصد هشت سال دفاع مقدس «علی‌ رضاپور» و آزادۀ سرافراز و جانباز «حسین شیخ‌زاده» دیدار و گفت‌وگو کردند.
استاندار یزد در این دیدارها ضمن تبریک ایام‌الله دهه فجر و گرامی‌داشت یاد و خاطرۀ حضرت امام خمینی(ره) و شهدای انقلاب اسلامی، این انقلاب را متعلق به همۀ مردم ایران به‌ویژه خانواده‌های شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران دانست.
میرمحمدی ادامه داد: ملّت ایران در هشت سال دفاع مقدس با دفاع از این سرزمین اجازه ندادند دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران کوچکترین چشم و طمعی به ایران عزیز داشته باشند.
استاندار یزد اظهار امیدواری کرد: همۀ مسئولان نظام در هر مسئولیتی که هستند حافظ خون شهدای انقلاب اسلامی باشند و در خدمت به مردم از هیچ کوششی دریغ نکنند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا