به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر یزد

رئیس و اعضای کمیسیون عمران و توسعه شورای اسلامی شهر یزد به منظور تسریع در پروژه های ورزشی در محلات و پارک ها ، به همراه کارشناسان عمرانی شهرداری از چند پروژه  ورزشی بازدید کردند.

اعضا ابتدا ضمن بازدید از ورزشگاه سلمان محمود آباد ، بر تسریع در اجرای عملیات عمرانی در این پروژه،  جهت آماده سازی برای مسابقات بین المللی فوتسال  تاکید کردند.

گفتنی است که برای تکمیل  مجموعه ورزشی محمود آباد  که با همکاری شهرداری و از محل اعتبارات ورزشی در حال انجام می باشد 150 میلیون تومان اعتبار در نظر گرفته شده است که این همکاری  جهت میزبانی بهتر  مسابقات جهانی فوتبال ساحلی که در یزد برگزار خواهد شد در حال انجام است.

در ادامه اعضا از ورزشگاه امام سجاد مریم آباد که قرار است بصورت سالن ورزشی مورد استفاده جوانان این منطقه قرار بگیرد  بازدید و مشکلات پیش روی این پروژه را بررسی کردند.

بازدید از زمین ورزشی در مجاورت پارک درون محله ای خیابان شهیدان ادهمی، بازدید از پارک درون محله ای در خیابان مهدی  و بازدید از پیست اسکیت پارک استاد واقع در شهرک دانشگاه و تاکید بر اتمام این پروژه ها در موعد مقرر، از دیگر برنامه اعضای کمیسیون عمران و تو سعه شورای اسلامی شهر یزد بود.

همچنین در ادامه بازدید ی از مسیر اتصال بلوار نواب صفوی به روستای محمود آباد انجام شد که در نیمی از این مسیر،  زیرسازی آسفالت و جدول گذاری انجام شده بود و در ادامه مسیر که به روستای محمود آباد منتهی می شود به تملکاتی نیاز داشت که در این بازدید مورد بحث قرار گرفت.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا