استاندار یزد صبح شنبه 16 بهمن ماه در دیدار با معاون توسعه و فنّاوری سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران از رسانۀ ملّی خواست تا دستاوردها و خدمات دولت تدبیر و امید به مردم را به نحو شایسته اطلاع رسانی کند زیرا دستاوردهای دولت در حقیقت دستاوردهای نظام و انقلاب اسلامی است.

به گزارش دفتر استاندار و روابط عمومی استانداری یزد، «رضا علیدادی» معاون توسعه و فنّاوری سازمان صدا و سیما و «احمد پهلوانیان» مدیرکل صدا و سیمای مرکز یزد با «سیدمحمد میرمحمدی» استاندار یزد دیدار و گفت‌وگو کردند.
استاندار یزد در این دیدار ضمن تبریک ایام الله دهۀ فجر این روزها را روزهایی فراموش نشدنی و متعلق به همۀ ملّت ایران دانست و گفت: شایسته است خدمات دولت از طریق رسانۀ ملّی به اطلاع مردم برسد زیرا دستاوردهای دولت در حقیقت دستاوردهای نظام و انقلاب اسلامی است.
«سیدمحمد میرمحمدی» به نقش تاثیرگذار صدا و سیما در ایجاد امید و شور و نشاط در مردم اشاره و بیان کرد: خوشبختانه در صدا و سیمای مرکز یزد با تدبیر مدیرکل این مرکز شاهد برنامه های ارزشمند و متناسب با فرهنگ دارالعباده در شبکۀ تابان هستیم.
وی ادامه داد: صدا و سیمای مرکز یزد برای آگاهی دادن به مردم، اطلاع رسانی به موقع، ایجاد نشاط و سلامت اجتماعی در جامعه و انتقال مشکلات از مردم به مسئولان برنامه های خوبی را تولید کرده است.
میرمحمدی خاطرنشان کرد: هدف همۀ مسئولان در جمهوری اسلامی ایران مشترک است و آن خدمت به مردم، تقویت نظام و حفظ انقلاب و تلاش برای اقتدار و انسجام ملّی است.
معاون توسعه و فنّاوری سازمان صدا و سیما در این دیدار گفت: رسانۀ ملّی تلاش می‌کند تا در جهت تقویت نظام و حفظ وحدت ملّی گام بردارد و درک و شناخت عمیقی از مشکلات و محدودیتهای دولت یازدهم دارد.
«رضا علیدادی» ادامه داد: در این هشت ماهۀ اخیر در صدا و سیما تلاش شده است برنامه هایی تولید و پخش شود که موجب تقویت اقتدار جمهوری اسلامی ایران و انسجام ملّی شود.
«احمد پهلوانیان» مدیرکل صدا و سیمای مرکز یزد نیز در این دیدار با بیان اینکه فضای همدلی و تعامل خوبی در استان وجود دارد از استاندار یزد و معاونان استاندار برای حمایتهایی که از صدا و سیمای مرکز یزد داشته اند، تقدیر و تشکر کرد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا