همزمان با فرارسیدن ایام الله دهه مبارک فجر و در راستای گرامیداشت سی و هشتمین سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، صدا و سیمای مرکز یزد با تولید و پخش برنامه های متنوع این مناسبت را گرامی می‌دارد.

 یزدفردا- به گزارش روابط عمومی صداوسیمای مرکز یزد  " معاونت صدای مرکز یزد با برنامه های :  ترانه بارون رادیو یزد برنامه ای است که ایام الله دهه فجر از ساعت 15 با پخش سرودها و ترانه‌های مختلف انقلابی این ایام  را گرامی می دارد.

صدای یزد در برنامه پیام انقلاب به ارائه گزارشی از برنامه‌ها، جشن‌ها و مسابقات ورزشی و دعوت از مردم برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن می پردازد. این برنامه چهاردهم وبیست ویکم بهمن ساعت 17:50 به مدت60 دقیقه پخش می شود که در ایام دهه فجر هدف آن برگزاری جشن شادی به مناسبت دهه مبارک فجر همراه با بخش های متنوع و شاد است.

ویژه برنامه مجله انقلاب همگام و همراه با برگزاری جشن انقلاب، تصمیم دارد با ایجاد فضایی شاد و مفرح، از طریق اجراء مسابقه و بخش های متنوع دیگر، روزهای دهه مبارک فجر (12تا 22بهمن) را در کنار مخاطبان خود در سراسر کشور جشن بگیرد.

مخاطبان می‎توانند ساعت 18:30 شنونده این ویژه برنامه باشند. محمدجلال اقتصادی تهیه کننده و الهه دهقانپور فاطمه زارع سعیدطالبی پور امیدحسین مرشدی در این ویژه برنامه همراه شنوندگان هستند.

برنامه کوچه باغ انقلاب در ایام الله دهه فجر ساعت 10:20هرروز به مدت 60 دقیقه با حضور فرمانداران و کارشناسان مربوطه به موضوعاتی در خصوص استکبار جهانی در ایران پیش و پس از انقلاب اسلامی می پردازد. همچنین این برنامه خبرهای روز ایام الله دهه فجر رابه شنوندگان ارائه می کند.ازدیگرآیتمهای برنامه معرفی شهدای انقلاب ، یک روز یک خاطره، سندخوانی انقلاب می باشد که حمید طلایی تهیه وناهید فرجی اجرا می کند.

سایر برنامه‌های روزانه رادیو یزد همچون: درشهر،اهل آبادی،عصرجوانی،صدای انقلاب، وچادیشب درایام الله دهه فجر نیز در این ایام، به طرق مختلف به موضوع دهه فجر خواهند پرداخت.

 

معاونت سیمای مرکز یزد نیز با برنامه های :

صبح عالی بخیر بطور زنده از شنبه تا پنج شنبه از ساعت 8 تا 9 صبح از اولین روز ایام ا... دهه مبارک فجر تا 22 بهمن هر روز به تهیه کنندگی : منصور حکیم آبادیان ،‌ برنامه زنده شبانه یکشنبه تا پنج شنبه از ساعت 21:30 تا 22:30 بطور زنده از 12 تا 22 بهمن به تهیه کنندگی : مجید دهقان نیری،‌ارتباط زنده با شبکه شما در ویژه برنامه "شب چراغ" از ساعت 21 تا 22 در تاریخ : 13 و 14 / 11/95 به تهیه کنندگی : محمد رضا طایفی ،‌گفتگوی ویژه خبری زنده از 12/11/95 تا 21/11/95 هر شب از ساعت 21 تا 21:15 به تهیه کنندگی : مسعود حکام زاده ،‌ویژه برنامه جشن اتقلاب از شهرستانهای استان به مدت 30دقیقه در ایام ا... دهه فجر به تهیه کنندگی : حامد ژیانپور و مسعود حکام زاده هر شب از شبکه تابان ،‌ویژه برنامه شکوفه های تابان به مدت 30 دقیقه هر روز از 12 تا 22 بهمن 95 به تهیه کنندگی : محمد رضا طایفی،‌ویژه برنامه راهپیمایی روز 22 بهمن از ساعت 7:30 تا پایان مراسم ،‌برنامه های چراغ خانه  از ساعت 18 تا 19 به تهیه کنندگی : احمد فتوحی و پزشک شما از ساعت 10:30 تا 11:30  صبح به تهیه کنندگی : علی محمد خادمی ، و همچنین پخش سیمای شبکه تابان هر شب از 12 تا 22 بهمن سریال تلویزیونی ششمین نفر و هر شب نیز با پخش یک فیلم سینمایی با موضوع انقلاب به سمع و نظر مخاطبان رسانه استانی می رسد.

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا