مدیرکل آموزش و پرورش : ارتقای فرهنگ مطالعه مفید در بین دانش آموزان ومعلمان یک ضرورت است .

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد درراستای ارتقای فرهنگ مطالعه مفید و توسعه جلسات نشست کتابخوان درمدارس ، اداره کل آموزش و پرورش  و اداره کل کتابخوان های عمومی استان یزد تفاهم نامه امضا کردند براساس این تفاهم نامه که 6 ماده و 19 بند به امضای "احمد شیرزاد" مدیرکل آموزش و پرورش و "رقیه دوست فاطمی ها " مدیرکل کتابخانه ها ی عمومی استان رسید طرفین به مدت 2 سال دراین زمینه با هم همکاری می کنند .

مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد دراین مراسم با قدردانی از تلاش های اداره کتابخانه ها ی عمومی در برگزاری نشست های کتابخوان درمدارس افزود : ارتقای فرهنگ مطالعه مفید در بین دانش آموزان و معلمان  یک ضرورت است .

"احمد شیرزاد " به نقش مطالعه در کسب تجربه اشاره کرد و گفت : مطالعه در با تجربه کردن آدمی نقش موثری دارد و این تجربه ها ست که توان مدیریتی را افزایش می دهد .

وی بر لزوم علاقمند کردن دانش آموزان و انس آنان با کتاب تاکید کرد و افزود : اگر دانش اموزان لذت مطالعه را بچشند بی تردید کتاب را دوست تنهایی خود قرار می دهند

مدیرکل کتابخانه ها ی عمومی استان نیز از نشست های کتابخوان به عنوان فرصتی برای به اشتراک گذاشتن کتاب های خوانده شده توسط افراد و گروههای مختلف دانست وافزود : این نشست ها از سوی دانش آموزان مورد استقبال قرارگرفته است.

"رقیه دوست فاطمیها"  با ارائه گزارشی از برگزاری نشست کتابخوان دربین گروههای مختلف از جمله هنرمندان ، دانش اموزان ، دانشجویان ، معلمان و ... درسالجاری گفت : دراین نشست ها فرصتی است تا هر فرد کتاب مورد علاقه خویش را به دیگران معرفی نماید

آدرس کوتاه:

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا