نشست مشترک کارگروه رسانه و ترویج فرهنگ ازدواج با اعضای مجمع خیرین ازدواج استان درصدا و سیمای مرکز یزد برگزار شد

به گزارش روابط عمومی صدا و سیمای مرکز یزد : در این نشست در خصوص ترویج ازدواج پایدار ،‌به موقع و آسان و نقش تاثیر گذار صدا و سیما در این زمینه بحث و تبادل نظر و تصمیماتی اتخاذ شد .

مشخص نمودن نیازهای استان از لحاظ فرهنگی و مادی برای ترویج ازدواج آسان و به موقع و برنامه سازی صدا و سیما  دراین راستا و همنین تامین محتوا توسط مجمع خیرین ازدواج از جمله مصوبات این نشست بود .

شریعتی دبیر ستاد ساماندهی امور جوانان استان در این نشست با بیان اینکه کارگروههای متعددی در زیر مجموعه ستاد ساماندهی امور جوانان نحوه شکل گیری ازدواج سالم ،‌پایدار و به موقع در استان را بررسی می کنند گفت : فعالیت های خوبی در استان در راستای ترویج فرهنگ ازدواج و شناسایی موانع انجام شده است .

شریعتی کارگروه رسانه و ترویج فرهنگ ازدواج را از جمله کارگروههایی دانست که می تواند نقش موثری در فرهنگ سازی و رفع موانع داشته باشد .

وی تهیه فیلم و برنامه سازی در صدا و سیما را در راستای فرهنگ سازی ازدواج بسیار مهم و ارزنده دانست و خواستار محمور قراردادن برنامه های جوان صدا و سیما در حوزه ازدواج شد .

مدیر کل صدا و سیما مرکز یزد هم در این نشست با اشاره به بحث مهم تسهیل ازدواج و ایجاد شرایط مناسب برای جوانان در این زمینه گفت : صدا و سیما آمادگی کامل برای برنامه سازی و فرهنگ سازی ازدواج آسان و به موقع را با همکاری مجمع خیرین ازدواج استان دارد .

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا