یزدفردا:محمّدحسین انتظاری، مدیرمسئول مؤسسه ریحانه‌الرسول شد
با حکم مشاور وزیر و دبیر هیأت رسیدگی به امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، آقای محمّدحسین انتظاری به سمت مدیرمسئول مؤسسه ریحانه‌الرسول منصوب شد. آقای محمّدحسین انتظاری، در حال حاضر، ریاست اداره‌ی فرهنگ و هنری اداره‌ی کلّ آموزش و پرورش را عهده‌دار می‌باشد و سابقه‌ی بیش از 30 سال خدمات فرهنگی در سمت‌های پرورشی و ریاست فرهنگ و ارشاد اسلامی زارچ را در پرونده‌ی خود دارد. وی از اعضای فعّال انجمن‌های اسلامی و همکاری نزدیک با بسیج داشته و صاحب‌امتیاز ماهنامه‌ی «شهر کهن» نیز می‌باشد.
پیش از انتصاب آقای محمّدحسین انتظاری، آقایان حسین مسرّت و مرحوم محمّد فاضلی، عهده‌دار مدیرمسئولی ریحانه‌الرسول بوده‌اند.

نکته:
این مؤسسه توسط آقای میرزامحمّد کاظمینی، در سال 1379 بنیان نهاده شد و تاکنون بیش از 60 اثر مکتوب و با برگزاری ده‌ها اجلاس و گردهمایی فرهنگی، توانسته است نقش به‌سزایی در گسترش فرهنگ عمومی و آثار ماندگار دارالعباده یزد و بلکه ایران داشته باشد. دفتر مقام معظم رهبری، برخی رؤسای جمهور، مرحوم ایرج افشار، مهدی آذریزدی و بسیاری از علما و اساتید دانشگاه، از خدمات این مؤسسه و واحدهای مربوطه تجلیل نموده‌اند.
توضیحاً آنکه، تاکنون بیش از 40 نفر پژوهشگر و محقّق با این مرکز فرهنگی همکاری و در این ارتباط، هیأت امنای ریحانه‌الرسول از دکتر صالحی معاونت فرهنگی وزارت ارشاد، مدیرکل محترم ارشاد اسلامی استان یزد جناب آقای غیاثی و معاونت فرهنگی آن اداره‌ی کل جناب آقای حوتی‌نژاد و کارشناس مربوطه سرکارخانم باغیانی قدردانی نمودند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا